فعالیت گسترده ارتش در عرصه های موشکی و ضد زره/حضور نیروی زمینی در جای جای کشور به منظور برقراری امنیت بهتر است

امیر حیدری گفت: مأموریت اصلی نیروی زمینی ارتش تولید امنیت برای کشور است که ما به منظور امنیت ماندگار و پایدار در مرزهای کشور از جنوب شرق و شرق و شمال غرب و غرب و شمال غرب کشور مستقر هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، امیر کیومرث حیدری، سه شنبه(۹ آذر) در حاشیه افتتاح منازل سازمانی ارتش در کرمان در جمع خبرنگاران اعلام کرد: در سطح کشور بنا به اوامر رهبری قرار است 23 هزار خانه سازمانی ساخته شود.

 

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه از این تعداد یک هزار و 286 باب سهم استان کرمان است امروز ۴۱۸ واحد افتتاح می شود؛ افزود: پروژه های بعدی یکی پس از دیگری افتتاح خواهد شد.

 

 

وی با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش در کنار همه مأموریت هایی که دارد از روحیه کارکنان خود غافل نبوده زیرا یک سازمان انسان محور هستیم و باید به معیشت و منزلت کارکنان خود توجه ویژه داشته باشیم؛ افزود: یکی از مؤلفه های معیشتی و منزلتی، مسکن کارکنان اعم از مسکن شخصی و یا سازمانی است.

 

 

امیر حیدری ادامه داد: منازل سازمانی تقریباً تا سال آینده کامل و همه کارکنان نیروزی زمینی از داشتن منزل سازمانی بی نیاز می شوند و در زمینه مسکن شخصی، ولی امر مسلمین فرمودند کارکنان نیروی زمینی ارتش باید در پایان خدمت، یک خانه شخصی از خود داشته باشند که این امر در طرح «کوثر» برنامه ریزی شده و امسال شروع این طرح است و تعهد کردیم تا سه سال آینده کارکنانی که نیازمند و ضروری است را در زمینه مسکن شخصی بی نیاز کنیم.

 

 

وی در ادامه سخنانش تصریح کرد: علاوه بر این، مأموریت اصلی نیروی زمینی ارتش تولید امنیت برای کشور است که ما به منظور امنیت ماندگار و پایدار در مرزهای کشور از جنوب شرق و شرق و شمال غرب و غرب و شمال غرب کشور مستقر هستیم.

 

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: البته حضور ما به معنای اینکه خطری کشور را تهدید می کند نیبست بلکه به منظور برقراری امنیت پایدارتر و بهتر است که در همین منطقه جنوب شرق نیز حضور داریم.

 

 

وی افزود: مأموریت دیگر ما در عرصه خودکفایی است و باید ارتش و نیروی زمینی را آماده کنیم که قدم های خوبی در این زمینه برداشتیم و برای ارتقا و تجهیز بالگردها و توسعه دادن به پهپاد و بهره برداری از این وسیله خوب در عرصه های مختلف اقدام کردیم.

 

 

امیر حیدری با افزودن اینکه در عرصه های موشکی و ضد زره که در کار ما بسیار کارساز است هم فعالیت گسترده ای داریم؛ اظهار کرد: یک گردان پهپاد مجهز در استان کرمان برای مأموریت در منطقه جنوب شرق مستقر می شود که در صورت درخواست استاندار برای امنیت استان نیز می تواند استفاده شود.

 

 

وی در پایان با یاد کردن از شهید سلیمانی گفت: حاج قاسم برای نسل های آینده و تاریخ کشور یک الگوی ماندگار به نام سیدالشهدای مقاومت است و پیام حاج قاسم برای ما این است از راه مقدس و نورانی او لحظه ای غافل نباشیم. 

کد خبر 1122002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha