آئین ختم سوره «یس» و «الرحمن» در کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) هشتجین برپا شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) از برپایی آئین ختم سوره «یس» و «الرحمن» همزمان با اولین سالگرد ترور شهید محسن فخری زاده با حضور اعضای خواهر این کانون خبر داد.

«شورالنگیز نوروزی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: آئین ختم سوره «یس» و «الرحمن» همزمان با اولین سالگرد ترور شهید محسن فخری زاده با حضور اعضای خواهر کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) در مسجد آدینه شهر هشجين برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) تصریح کرد: این مراسم معنوی به یاد شهدای هسته ای کشور به ویژه گرامیداشت یاد و خاطره اولین سالگرد ترور شهید محسن فخری زاده برپا شد.

 

وی اعلام داشت: البته چنین آئین های قرآنی می تواند انس و الفت نوجوانان و جوانان را این کتاب آسمانی را افزایش داده و از برکات آن در زندگی استفاده کنند.

 

نوروزی بیان کرد: همه اقشار مختلف مردم مدیون شهدا هستند و دانشمندان هسته ای نیز با جانفشانی در راه پیشرفت و تعالی کشور گام برمی دارند اما دشمنان همیشه به دنبال مانع این پیشرفت و استقلال بوده اند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) افزود: ترور مذبوحانه ترین فعالیت کشورهای استکباری به ویژه رژیم اشغالگر قدس علیه دانشمندان بزرگ کشورمان بوده اما در این مراسم ها ضمن محکومیت رفتار آنها، تلاش خواهیم کرد تا راه شهدا را ادامه دهیم.

 

نوروزی خاطر نشان کرد: شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در راستای محکومیت ترور دانشمندان هسته ای نیز در این مراسم سر داده شد.

 

 

کد خبر 1122019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha