بسیج از تاثیرگذارترین نیروها در مقابله با جنگ نرم دشمن است

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش، بسیج را در ارتقای توان رزم در حوزه‌های جنگ نرم یکی از تاثیرگذارترین نیروها در مقابله با تهدیدات دشمن است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سرتیپ دوم خلبان علی اکبر طالب‌زاده ضمن خدا قوت و تبریک هفته بسیج و روز نیروی دریایی، گفت: در حال حاضر ما در جنگ نرم به سر می‌بریم و نشانه روی این جنگ به سوی کانون خانواده‌ها است.

 

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش افزود: برای حفظ و حراست از خانواده‌ها و فرزندان نیاز به آموزش و مکتبی جامع و کامل است و قرآن کریم کامل‌ترین و جامع‌ترین مکتب و سلاح برای مقابله با تهدیدات دشمن است.

 

سرتیپ طالب‌زاده با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر این که انقلاب اسلامی با تاًسی و توسل از قرآن کریم پیروز شد، افزود: قرآن کریم با توجه به جامعیتی که داراست بهترین سلاح در مقابله با حیله‌های دشمنان است و عدم رعایت اصول قرآن قطعا لطمه سنگینی به ما وارد خواهد کرد.

 

وی افزود: در کنار قرآن کریم ما دارای نیروهایی همچون بسیج هستیم که با هوشیاری و دیانت انقلابی خود به عنوان نهضتی برگرفته از قرآن پایه‌گذاری و طرح‌ریزی شده است که در ارتقای توان رزم در حوزه‌های جنگ نرم یکی از تاثیرگذارترین نیروها در مقابله با تهدیدات دشمن است.

 

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌هایی که در نیروهای بسیجی الهی وجود دارد ما امیدواریم بتوانیم در راستای تبیین و تشریح مباحث قرآنی نهایت استفاده را داشته باشیم.

کد خبر 1122021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha