بیمارستان فاروج صاحب بخش «c.c.u» می شود

رئیس بیمارستان فاروج گفت: با مشارکت خیران و نیکوکاران، بخش «c.c.u» در قسمتی از فضای بیمارستان شهدای فاروج در حال ساخت است.

دکتر «قدرت الله نامدارپور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به دریافت مجوز راه اندازی بخش «c.c.u» در بیمارستان شهدای فاروج افزود: تجهیز این بخش هم مربوط به بخش دولتی است.

 

رئیس بیمارستان شهدای فاروج گفت: یک میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار از سوی یکی از موسسات مالی برای راه اندازی این بخش به بیمارستان کمک شده است.

 

وی ضمن اظهار امیدواری برای اینکه بخش «c.c.u» بیمارستان تا دهه فجر امسال به بهره برداری برسد، با اشاره به فعال بودن متخصصان قلب، اطفال، زنان و زایمان، سونوگرافی و بیهوشی در بیمارستان گفت: تا اوایل دی ماه با تقسیم نیروهای متخص، دو متخصص بخش داخلی، زنان و زایمان و بیهوشی به تیم کاری بیمارستان افزوده می شوند.

 

نامدارپور با بیان اینکه بخش «c.c.u» به همت یکی از تولیدکنندگان حوزه کشاورزی و صنعتی شهر که از خیران حوزه سلامت هم هست در دست ساخت است، افزود: امیدواریم با مشارکت سایر خیران، بخش دیالیز بیمارستان هم راه اندازی شود تا بیماران شهرستان در این بخش متحمل هزینه های رفت و آمد به شهرهای دیگر نشوند.

 

کد خبر 1122027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha