مسابقات کشوری حفظ قرآن کریم در کانون الغدیر آبدانان برگزار می شود

مدیر کانون فرهنگی و هنری الغدیر شهرستان آبدانان از برگزاری مسابقات کشوری حفظ قرآن کریم در این کانون با شرکت بیش از ۱۵۰ نفر از سراسر کشور خبر داد.

«محسن سلمانژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، با اشاره به برگزاری مسابقات کشوری حفظ قرآن در کانون الغدیر شهرستان آبدانان، اظهار کرد: مراسم افتتاح  این مسابقات قرآنی  دوشنبه شب هشتم آذر ماه با حضور جمعی از فعالان قرآنی شهرستان آبدانان و حضور مجازی شرکت کنندگان قرآنی  در محل کانون الغدیر برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه این مسابقات در رشته های حفظ 4 جز اول و 2 جز آخر قرآن کریم به صورت کشوری برگزار می شود، تصریح کرد: این مسابقات به مدت 4 روز به میزبانی کانون الغدیر شهرستان آبدانان برگزار خواهد شد.

 

سلمان نژاد با اشاره به اینکه بیش از 150 نفر شرکت کننده از استان های مشهد، قم، شیراز، تهران، مرکزی، گرگان، زنجان، ایلام، ، در این مسابقات حضور دارند، گفت: شرکت کنندگان کشوری به صورت مجازی و شرکت کنندگان استان ایلام به صورت حضوری در این مسابقات حضور خواهند داشت.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری الغدیر آبدانان با بیان اینکه این مسابقات در رده های سنی زیر 15 سال و بالای 15 سال برگزار می شود، تصریح کرد: مراسم اختتامیه این مسابقات نیز با حضور دو تن از قاریان برجسته کشوری حاج احمد دباغ و حاج وحید نظری برگزار خواهد شد.

 

وی با تقدیر از حمایت های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، خاطرنشان کرد: اختتامیه این مسابقات نیز روز جمعه 11 آذر ماه برگزار و بیش 60 میلیون جوایز به برندگان این مسابقات اهدا خواهد شد.

کد خبر 1122055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha