توجه به آموزه های دینی اولویت های برنامه های اصلاحی و تربیتی زندان های فارس باشد

ابراهیمی گفت: توجه به آموزه های دینی، برپایی نمازجماعت، فعالیت های فرهنگی و تربیتی مانند هنر درمانی و ورزش به عنوان اولویت های برنامه های اصلاحی و تربیتی زندان های فارس مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اسحاق ابراهیمی»، امروز (سه شنبه 9 آذر) در نشست شورای اداری و برنامه ریزی زندان های استان فارس گفت: نظارت بر امور اصلاحی و تربیتی، تمرکز بر نظم و انضباط کاری، ارتقای امنیت با تدابیر لازم امنیتی و رعایت حقوق شهروندی زندانیان مورد تاکید رئیس سازمان زندان هاست و باید مورد توجه کارکنان و مسئولان زندان های فارس قرار بگیرد.

مدیرکل زندان های فارس افزود: کادر سازی، جانشین پروری و تفویض امور به کارکنان زیرمجموعه زندان ها باید در اولویت های مدیران ستادی و زندان های استان باشد.

وی اضافه کرد: آموزش در توانمندسازی کارکنان زندان های فارس نقش موثری دارد و موجب تربیت نیروی کارآمد در سازمان می شود.

ابراهیمی تاکید کرد: لازم است تا از ظرفیت گروه های جهادی با رعایت موازین قانونی در زندان ها استفاده شود و توجه به خانواده زندانیان و رسیدگی به مشکلات آنها مورد توجه مسئولان در زندان ها قرار داده شود.

وی ادامه داد: حرفه آموزی و اشتغال بستر اصلی اصلاح و تربیت در زندان ها را ایجاد می کند و اشتغال مولد در اندرزگاه ها باید توسعه یابد.

ابراهیمی تصریح کرد: توجه به آموزه های دینی، برپایی نمازجماعت، فعالیت های فرهنگی و تربیتی مانند هنر درمانی و ورزش به عنوان اولویت های برنامه های اصلاحی و تربیتی زندان های فارس مورد توجه قرار بگیرد.

کد خبر 1122094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha