اتمام عملیات ساخت و تجهیز ۱۷ مدرسه در شهرستان خاش

مدیرکل نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان گفت: عملیات ساخت و تجهیز ۱۷ مدرسه در قالب ۴۷ کلاس درس در شش ماهه اول سال ۱۴۰۰، در شهرستان خاش به اتمام رسیده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، «رضا سرحدی نیا» مدیرکل نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان در مراسم افتتاحیه دو مدرسه «اینترنت و ارتباطات» در روستای توحید آباد شهرستان خاش، گفت: این مدارس توسط شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل و با مشارکت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس احداث شده است. 

 

وی افزود: زیربنای فضای آموزشی این مدارس 450 مترمربع است، هر مدرسه 225 مترمربع و دارای 3 کلاس درس می باشد. و 30 میلیارد ریال برای ساخت و تجهیز آنها هزینه شده است.

 

مدیرکل نوسازی مدارس استان ادامه داد: اداره کل نوسازی مدارس در شش ماهه نخست سال جاری با همکاری خیرین مدرسه ساز 180 پروژه مدرسه سازی با تعداد 575 کلاس در کل استان تحویل اداره کل آموزش و پرورش داده است.

 

سرحدی نیا با اشاره به اینکه تعداد 17 مدرسه در قالب 47 کلاس درس با زیربنای 2 هزار و 946 مترمربع در شش ماهه اول سال 1400، در شهرستان خاش تکمیل و تجهیز شده است، بیان کرد: در حال حاضر نیز 23 پروژه عمرانی مدرسه سازی با تعداد 109 کلاس درس با زیربنای بیش از 13 هزار مترمربع در این شهرستان در حال اجراست.

کد خبر 1122142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha