رئوس برنامه های دومین سالگرد شهادت حاج قاسم اعلام شد

دبیرستاد مکتب حاج قاسم گفت: برنامه های دومین سالگرد حاج قاسم از ۱۰ تا ۱۶ دی ماه جاری و در پنج بخش پیش بینی شده و ویژه برنامه های گلزار شهدای کرمان از ۹ تا ۱۷ دی ماه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، سرهنگ محمد زمانی، سه شنبه شب(۹ آذر) در نشست کمیته شهرستانی ستادهماهنگی ترویج مکتب سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی که با حضور امام جمعه و استاندار، جمعی از مدیران کل و... برگزار شد؛ در خصوص برنامه های دومین سالگرد سیدالشهدای مقاومت نکاتی بیان کرد.

 

 

دبیرستاد مکتب حاج قاسم با اشاره به اینکه ستاد دومین سالگرد شهید سلیمانی به ریاست سردار سلامی، فرمانده کل سپاه شکل گرفته، افزود: این ستاد در استان ها به جز تهران و کرمان به عهده بسیج مستضعفین است.

 

 

وی با اعلام اینکه برنامه های دومین سالگرد حاج قاسم از ۱۰ تا ۱۶ دی ماه جاری و  در پنج بخش پیش بینی شده؛ افزود: ویژه برنامه های گلزار شهدای کرمان از ۹ تا ۱۷ دی ماه همه روزه در سه نوبت صبح، عصر و شب برگزار خواهد شد و اجلاسیه نهایی دومین سالگرد ۱۶ دی ماه در مصلی امام علی علیه السلام خواهد بود.

 

 

زمانی از برگزاری مراسم بزرگداشت یار وفادار حاج قاسم، سردار شهید حاج حسین پورجعفری در روز دهم دی ماه در منطقه گلباف، زادگاه آن شهید خبر داد و افزود: یادواره شهدای حادثه تشییع شهید سلیمانی در گلزار شهدای کرمان و یادواره شهدای مدافع حرم امسال با محوریت شهرستان رفسنجان برگزار می شود.

 


وی ادامه داد: حاج قاسم هر ساله پنج شب در ایام شهادت حضرت زهراسلام الله علیها در بیت الزهرا مراسم داشتند که امسال جدای از آن پنج شب که مراسم خاص است؛ به مدت ۲۰ شب در فاطمیه اول و دوم برنامه با حضور هیئت های مذهبی برگزار می شود.

 

 

معاون سابق هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان ۶ برنامه برای جامعه نخبگانی از اقشار مختلف در مصلی کرمان، یادواره شهدای عشایر در کهنوج، یادواره شهدای خانگی که از یک ماه و نیم قبل آغاز شده، یادواره های محله ای به صورت مردمی و خودجوش، آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، فعال سازی کمیته اسکان زوار حاج قاسم و کمیته هماهنگی موکب ها و... را به عنوان بخشی از برنامه های دومین سالگرد شهید سلیمانی نام برد.

 

 

وی در پایان تأکید کرد: ساخت هرگونه تندیس از شهید سلیمانی بنا به اعلام بنیادشهیدسپهبدحاج قاسم سلیمانی و ستاد ترویج مکتب حاج قاسم ممنوع است و به هیچوجه مورد تأیید نیست.

 

 

کد خبر 1122146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha