شهید سلیمانی استراتژی ۲۰ ساله آمریکا برای استحاله تمدن اسلامی را بر هم زد

استاندار کرمان گفت: شهید سلیمانی استراتژی ۲۰ ساله آمریکا برای استحاله تمدن اسلامی را بر هم زد و قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران را به بهترین نحو تا دل دنیا برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، علی زینی وند، سه شنب شب(۹ آذر) در نشست کمیته شهرستانی ستادهماهنگی ترویج مکتب سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی به منظور برنامه ریزی دومین سالگرد سیدالشهدای مقاومت؛ سالگردها را فرصتی برای بازبینی مسائل با دیدگاه شهید سلیمانی و نه بیان دیدگاه های شخصی، عنوان کرد.

 

 

استاندار کرمان با بیان اینکه چه بسا برخی دیدگاه ها برعکس مؤلفه های شهید سلیمانی باشد؛ بر لزوم جلسات تبیینی مکتب حاج قاسم در میان مدیران استان تأکید کرد و دغدغه مقام معظم رهبری نسبت به مکتب حاج قاسم را مورد اشاره قرار داد که نباید در این زمینه دچار اشتباه شد.

 

 

وی با افزودن این مطلب که شهید سلیمانی با شهادت خود بار دیگر مؤلفه ها و آرمان های انقلاب را بعد از ۴۰  سال به نمایش گذاشت؛ تصریح کرد: در استراتژی ۲۰ ساله آمریکا چند تریلیون دلار برای شکل دهی خاورمیانه جدید تعریف شد؛ داعش و طالبان و ۱۱ سپتامبر و آن همه جریانات و رخداد می خواستند خاورمیانه بزرگ را برای استحاله کردن تمدن اسلامی شکل بدهند.

 

 

زینی وند ادامه داد: اما سردار سلیمانی این بازی را بر هم زد و او تجمیع مؤلفه های نرم قابل پذیرش جهان اسلام بود و مکتب انسانی و هویت ساز و پرجوشش او سالها می تواند مورد استفاده باشد.

 

 

وی با اشاره به اینکه غرب برای تمدن نداشته اش چقدر باید هزینه می کرد تا اتفاقی مانند اربعین را که یکباره ۲۰ میلیون نفر در آن شرکت می کنند را داشته باشد؟! اظهار کرد: با چقدر دلار می شود اتفاق بزرگی را از میرجاوه تا کربلا آن هم با آن وضع{سختی راه} رقم زد؟!

 

 

استاندار کرمان با تأکید بر اینکه قدرت اصلی نرم ما اینها است و شهید سلیمانی به بهترین نحو این قدرت را تا دل دنیا برد و ما وراث این زحمت و از جان گذشتگی و تکه تکه شدن او هستیم، خاطرنشان کرد: حالا این ما هستیم که با این میراث چگونه برخورد کنیم و نباید با بدسلیقگی آن را ضایع کنیم.

 

 

وی در پایان بر لزوم همکاری فرمانداران در برگزاری مراسم سالگرد شهید سلیمانی تأکید و توصیه کرد: بازدید و تکریم شهدای حادثه تشییع جزو برنامه های شهرستان ها باشد.

کد خبر 1122148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha