ساماندهی فضای مجازی در اولویت دولت سیزدهم قرار گیرد/ اعمال سلایق شخصی در اجرای قانون

آیت الله عبادی با انتقاد از اعمال سلایق شخصی و حزبی در مسئله ساختمان سازی و بدتر از آن در مسئله فضای مجازی، گفت: امیدواریم ساماندهی فضای مجازی در اولویت دولت جدید قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» امروز (۱۰ آذر) در دیدار اعضای شورای اسلامی شهرستان بیرجند با گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله مدرس اظهار کرد: این جلسه‌ی جامعی بود یعنی انگیزه و اظهار درد، مطلب درستی بود و هم راهکارها عملیاتی است بنابراین در جهت هماهنگی با همه مسئولین زیربط قانونی در جلسات خاص تا به نتیجه عملیاتی برسد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به هزینه های بسیاری که برای پیاده کردن عدالت و حفظ ارزش های الهی و اسلامی می شود، گفت: تحقق هر امری متکی به وجود مقتضی و عدم مانع است که امروز مقتضی در مردم ما قوی وجود دارد اما باید موانع را نیز متناسب با هر زمانی از سر راه برداشت.

 

وی در ادامه موانع برونی و درونی پیش روی ملت ایران را قوی دانست و افزود: به تعبیر دشمن همه گزینه ها را برای نابودی جمهوری اسلامی روی میز دارند چون آنها تسلط بر دنیا را در سر می‌پرورانند اما نظام اسلامی جلوی راه دشمن را سد کرد.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه مشکل اصلی موانع درونی است که اگر برطرف شود بیگانگان هیچ کاره هستند چون ما به او راه می دهیم که در سرنوشت ما دخالت می کند، تصریح کرد: دولت های متعددی بر سر کار آمدند و مسئولیت پذیرفتند اما متاسفانه در اجرای قانون، عدم دخالت سلایق شخصی و حزبی را رعایت نکردند.

 

امام جمعه بیرجند با انتقاد از اعمال سلایق شخصی و حزبی در مسئله ساختمان سازی و بدتر از آن در مسئله فضای مجازی، گفت: امروز حتی کشورهای فاسد سرنوشت فضای مجازی را قانونمند می کنند اما اینجا نمی دانم این چه سلایق و اندیشه های است که فضای مجازی کشور را آن هم در وقتی که بدترین تهاجم های فرهنگی بر ما می شود، به اسم آزادی رها کردند و کرونا هم ضمیمه آن شده که حدنصابی هم که در اینترنت رعایت می شد دیگر رعایت نمی شد که البته امیدواریم ساماندهی فضای مجازی در اولویت دولت جدید قرار بگیرد.

 

وی بیان کرد: مشکل ما این است که سلایق شخصی و حزبی جای اجرای عدالت، قانون، انقلاب و اسلام را گرفته است که این بسیار مسئله زشتی بوده و هست.

 

آیت الله عبادی در ادامه با بیان اینکه باید به قوانین ساختمان سازی ضمان اجرا بدهیم، افزود: یکی از مشخصات ساختمان سازی، شیوه اسلامی است اما چرا اجرا نمی شود چون مسئول مربوطه ندارد.

کد خبر 1122229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha