مسابقه نقاشی «مدرس دین و سیاست» در طبس برگزار می شود

مدیر آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس گفت: به مناسبت سالروز شهادت آیت الله مدرس مسابقه نقاشی «مدرس دین و سیاست» ویژه دانش آموزان به همت این آستان برگزار می شود.

«مهدی قاسم زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: روز دهم آذرماه سالروز شهادت آیت الله مدرس است بزرگمردی که زینت و زیبایی دنیا را با همه گستردگی به چشم حقارت نگاه می کرد.

 

مدیر آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس در ادامه بیان کرد: مقام معظم رهبری در خصوص شهید آیت الله مدرس فرمودند که ما با تجلیل از شهید مدرس در حقیقت به همه ارزش هایی ارج می نهیم که در وجود این اسوه مضیلت متجلی بود.

 

وی با بیان اینکه به مناسبت شهادت آیت الله مدرس مسابقه نقاشی «مدرس دین و سیاست» برگزار می شود، گفت: این مسابقه ویژه دانش آموزان است تا به سمت مطالعه زندگی شهید آیت الله مدرس ترغیب شوند و این مسابقه به همت آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) اجرا می شود.

 

قاسم زاده ادامه داد: علاقمندان جهت شرکت در این مسابقه می توانند یکی از داستان های زندگی شهید مدرس و مبارزات آن مجاهد نستوه با رضاخان پهلوی را انتخاب و پس از ترسیم به کانال میقات الرضا تا 30 آذرماه ارسال کنند.

 

مدیر آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس با اشاره به برگزاری یادواره لاله های روشن گفت: این یادواره نیز به مناسبت سالروز شهادت آیت الله مدرس در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس برگزار خواهد شد.

 

 

کد خبر 1122240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha