پرداخت کمک هزینه سفر ۸ ورزشکار شهر ری به مشهد

۸ ورزشکار عضو کانون ورزش کانون‌های خدمت رضوی شهرستان ری از سوی مسئولان این شهرستان کمک هزینه سفر به مشهد مقدس دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان همزمان با آخرین روز هفته بسیج، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به همت کانون ورزش کانون‌های خدمت رضوی شهرستان ری برگزار شد و در ادامه  در ورزشگاه شهدای دولت آباد با هنرنمایی نونهالان و نوجوانان رزمی کار شهرستان ری به پایان رسید

در این مراسم مسئولان فرماندهی سپاه، اداره ورزش، هیئت زورخانه ای و هیئت رزمی، کمک هزینه سفر 8 ورزشکار به مشهد مقدس را تحت حمایت کانون ورزش کانون‌های خدمت رضوی ری پرداخت کردند که دو نفر از این ورزشکاران، زائر اولی محسوب می شوند.

لازم به ذکر است، در این همایش ۱۲ نفر از جوانان ورزشکار به علت عشق و علاقه ای که به امام مهربانی ها دارند، قرار شد تحت عنوان یاوران رضوی با کانون‌های خدمت رضوی ری، همکاری کنند.

این همایش با همکاری  ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام، مسئولان امنیتی و انتظامی، مسئول کانون خدمت رضوی منطقه ۲۰، هیئت رزمی، هیئت همگانی و بسیج ورزشکاران برگزار شد.

همچنین در این مراسم  خانواده‌های ۵ شهید، پژمان پشتام قهرمان پارالمپیکی شهرستان ری و یکی از قهرمانان کشتی شهرری حضور داشتند.

کد خبر 1122276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha