مخاطبان پویش«شکوه مادری»، مهمان حضرت رضا(ع)

تاکنون ۷ هزار نفر از اعضای خانواده‌های شرکت‌کننده در پویش «شکوه مادری» با میزبانی بنیاد کرامت رضوی میهمان حضرت رضا(ع) شده‌اند و تعداد آن‌ها تا پایان سال به ۳۰ هزار نفر خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان این پویش که از سال گذشته و به ابتکار مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی آغاز شده، هدف خود را ترویج فرزندآوری و معرفی مادران الگو به عنوان سفیران و مبلغان افزایش جمعیت قرار داده تا با تقدیر و حمایت از مادران زیر 40 سال دارای بیش از سه فرزند، در حل بحران جمعیتی کشور نقش‌آفرینی کند.

مشارکت 6 هزار مادر از سراسر کشور

اجرای این طرح فرهنگی اجتماعی به همت مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی با استقبال خوب خانواده‌ها همراه شد به گونه‌ای که تاکنون حدود 6 هزار مادر از سراسر کشور در آن شرکت کرده‌اند که 500 نفر اهل مشهد و سایر شرکت‌کنندگان از دیگر استان‌های کشور بودند.

سه روز مهمان حضرت رضا(ع)

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی در این باره گفت: مطابق دستور تولیت آستان قدس رضوی، همه مادران شرکت‌کننده در پویش «شکوه مادری»، از هدیه اسکان سه‌روزه در مشهدالرضا(ع) بهره‌مند می‌شوند که در این راستا فرایند پذیرش و ساماندهی این خانواده‌ها توسط مرکز امور بانوان و خانواده انجام می‌شود و مدیریت امور زائرین معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی نیز مسئولیت تأمین اسکان، سرویس روزانه درون‌شهری به مقصد حرم مطهر رضوی و متنعم شدن از غذای متبرک حضرت، را بر عهده دارد.

پذیرایی از 7 هزار نفر تاکنون

جعفر رئیسیان زاده افزود: از تیرماه امسال، میزبانی از 6 هزار مادر شرکت کننده در این پویش آغاز شده تا آن‌ها به همراه خانواده‌هایشان (در مجموع 30 هزار نفر)، میهمان بنیاد کرامت رضوی و زائر حضرت رضا(ع) شوند.

رئیسیان زاده ادامه داد: طی این مدت خانواده‌های مشهدی شرکت‌کننده در این طرح به تعداد حدود دو هزار نفر، از غذای متبرک مهمانسرای حضرت متنعم شده‌اند و همچنین هزار خانواده از نقاط مختلف کشور به تعداد 5 هزار نفر، از خدمات اسکان در زائرسرا و زائرشهر رضوی، سرویس روزانه برای تشرف به حرم مطهر و همچنین غذای متبرک حضرت بهره‌مند شده‌اند.

استمرار میزبانی تا پایان سال

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی با اشاره به استمرار این طرح افزود: تشرف خانواده‌های شرکت‌کننده در پویش «شکوه مادری»، تا پایان سال ادامه خواهد داشت و میزبان همه 30 هزار نفر جمعیت این خانواده در مشهد مقدس خواهیم بود.

کد خبر 1122288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha