نمایندگان مجلس دغدغه های معیشتی مردم را دارند

عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه نمایندگان مجلس دغدغه های معیشتی مردم را دارند گفت:تلاش نمایندگان برای حل مشکلات مردم شبانه روزی است.

محمد رشیدی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی شبستان با تبریک به  مناسبت روز مجلس ،گفت: همه مجالس تلاش کرده اند در مسیر دفاع از حقوق ملت گام بردارند و در این مسیر هم توفیق های داشتند و گاهی هم خطاهایی داشتند .

این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد مجلس یازدهم ، اظهار کرد: امروز نمایندگان در این مجلس دغدغه های معیشتی مردم را دارند در این مجلس ارتباط  نمایندگان با مردم خوب است یعنی حضور نمایندگان در بین مردم نسبت به مجالس قبل بیشتر است و نمایندگان در دسترس هستند .

وی ادامه داد: تلاش نمایندگان برای کاهش مشکلات مردم شبانه روزی است البته حل مشکلات معیشتی مستلزم این است که  برنامه هماهنگی بین دولت و مجلس و قوه قضاییه وجود داشته باشد که بتوانیم در مسیری حرکت کنیم که مشکلات معیشتی را حل کنیم .

رشیدی تصریح کرد: امروز تورم  و بیکاری جوانان خانواده ها را نگران کرده است در داخل  کشور ظرفیت های ارزشمندی داریم که اینها باید به منصه ظهور و اجرا  برسند سیاست های مجلس و اجرا دولت در آینده قطعا تا حدودی مشکلات را حل می کند.

وی در پاسخ به این پرسش که مجلس در در بحث وظایف نظارتی تا چه اندازه جدی است گفت: ما یک روز از سه روز جلسات  علنی را به بحث نظارتی اختصاص دادیم که این جلسات  روز سه شنبه برگزار می شود و در این روز گزارش کمیسیونها به صحن می آید وزار مربوطه در صحن حضور می یابند و پاسخگویی دغدغه های نظارتی مجلس هستند .

این عضو هیات رئیسه مجلس خاطر نشان کرد: مجلس در ایفای وظایف نظارتی اش کاملا جدی است و در این راه با نهاد و دستگاههای مماشات نمی کند.

کد خبر 1122322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha