ارائه خدمات درمانی رایگان به اهالی روستای «دولت آباد» جهرم

حجت الاسلام دستداده گفت: اردوی جهادی سلامت با حضور کادر درمان در روستای «دولت آباد» بخش «سیمکان» شهرستان جهرم برگزار شد.

حجت الاسلام «زین العابدین دستداده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به فعالیت های گروه جهادی درمانی دانشگاه علوم پزشکی جهرم، گفت: گروه جهادی «سفیران سلامت»، با همکاری معاونت‌ فرهنگی و دانشجویی و معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جهرم اقدام به برگزاری اردوی جهادی سلامت در مناطق روستایی کرده است.

 

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به خدمات این گروه جهادی، افزود: شرکت کنندگان در این اردوی جهادی در این برنامه به ارائه خدمات رایگان به اهالی روستای «دولت آباد»،‌بخش «سیمکان» کردند.

 

وی ادامه داد: پایش سلامت، ویزیت رایگان، تست کرونا، قند خون و فشار خون از جمله خدماتی بود که در این اردوی جهادی به اهالی این روستا و دانش آموزان مدرسه ابتدایی ارائه شد.

 

دستداده با اشاره به اینکه در اردوی جهادی سلامت ۴۲ بیمار تحت ویزیت رایگان و تست کرونا قرار گرفتند، عنوان کرد: همچنین ارائه خدمات تست قند خون و فشار خون برای ۴۵ نفر از دیگر خدمات ارائه شده در این اردوی جهادی بود.

 

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در پایان اظهار کرد: همچنین تعداد زیادی بسته معیشتی نیز در این برنامه بین نیازمندان روستا توزیع شد.

کد خبر 1122334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha