ترویج  فرهنگ کتابخواني دربين نوجوانان کانون

فرهنگیان، گفت: با گسترش و ترویج فرهنگ کتابخواني دربين نوجوانان کانون مي کوشيم تا به تقويت فرهنگ مطالعه و گسترش سطح آگاهي هاي عمومي کمک کنیم.

ناصر فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: جوانان این کانون از فعال ترین اعضا هستند که با تمام توان در فعالیت ها مشارکت می کنند.

 

مدیر کانون حضرت رسول(ص) سنقر با تأکيد بر اين‌که «قرآن کتاب هدايت آسماني و تأثيرگذار در تمامي دوران‌هاست» افزود:قرآن کتابي است که تاريخ انقضا ندارد و در آيات و سخنانش در همه دوران تازگي دارد٬ وهمچنين روشن کردن ذهن مردم با تلاوت بيشتر قران تاکيد براين دارد که قرآن خواندن باعث روشني راه زندگيمان مي شود در این راستا جوانان و اعضای کانون علاقه زیادی به کلاس های قرآن دارند و همیشه استقبال بی نظیر از این کلاس ها می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: بمناسبت هفته کتاب و کتابخواني ،با کمک مدير و اعضاي فعال کانون برنامه هاي وزش نسيم معرفت از سوي درياي کتاب و معاني ناب به سمت انديشه همگان برگزار شده است.

 

فرهنگیان  با اشاره به ایجاد اشتغال برای بانوان و جوانان کانون تصریح کرد: با همياري و کمک رساني اعضای محيط مساعدي براي ظهور و رشد کسب وکارهاي جديد بانوان ايجاد شد تا هرکدام به نوعي بتوانند اشتغال زايي و کسب درامد کنند.

 

مدیر کانون حضرت رسول (ص) سنقر اظهار کرد: برگزاری مراسمات مختلف همچون ۱۳آبان ،اعیاد و مراسمات سوگواری، طبخ و توزیع غذا بین نیازمندان ، برگزاری کلاس های قرآن و احکام، توزیع بسته های معیشتی از مهمترین برنامه این کانون است.

کد خبر 1122340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha