آغاز طرح «پایش مصرف گاز ادارات» در استان فارس

حسینی گفت: طرح «پایش مصرف گاز ادارات» در فارس با هدف بهره وری در مصرف انرژی اجرا می شود و به ادارات پرمصرف، تذکر کتبی داده می شود و در صورت عدم توجه جریان گاز آنها قطع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «غلامعباس حسینی»، امروز (چهارشنبه 10 آذر) از آغاز طرح «پایش مصرف گاز ادارات» در فارس خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: این طرح با هدف شناسایی مشترکان پر مصرف در استان آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت گاز فارس افزود: در این طرح 42 گروه‌ پایش شرکت گاز فارس، میزان مصرف گاز ادارات، سازمان ‌های دولتی و اماکن  عمومی رصد می شود و در صورت بالا بودن میزان مصرف در مرحله اول به مشترکان تذکر و اخطار داده خواهد شد.

وی اضافه کرد: در صورت ادامه بی توجهی مراکز پر مصرف در مرحله بعدی به آنها اخطار کتبی داده خواهد شد و در صورت عدم رعایت دمای رفاه، جریان گاز طبیعی ادارات پرمصرف نیز قطع می ‌شود.

حسینی اعلام کرد: این طرح پایشی با هدف بهره وری در مصرف انرژی اجرا می شود و طبق بخشنامه صرفه جویی مصرف بهینه و ایمن، تمامی سازمان ها، موسسات و شرکت‌ های دولتی، نهاد‌های انقلاب اسلامی، نیرو‌های مسلح و استانداری تا پایان سال موظف به رعایت مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی هستند.

وی تاکید کرد: دمای رفاه ۱۸ تا ۲۱ درجه است که در این بخشنامه باید در فضا‌های داخلی و بسته رعایت شود و لازم است خاموش کردن وسایل گرمایشی یک ساعت پیش از پایان وقت اداری و در روز‌های تعطیل و استفاده از دستگاه‌ های گازسوز استاندارد با برچسب انرژی بالا در اولویت قرار داده شود.

کد خبر 1122376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha