فرماندار اردبیل از موزه دفاع مقدس بازدید کرد

امامی یگانه در بازدید از روند عملیات عمرانی موزه دفاع مقدس، گفت: باغ موزه دفاع مقدس استان اردبیل تاکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و بالغ بر ۳۱۰ میلیارد ریال نیز اعتبار برای آن هزینه شده است.

«مسعود امامی یگانه» در جریان بازدید از روند عملیات عمرانی موزه دفاع مقدس به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: باغ موزه دفاع مقدس استان اردبیل تاکنون 75 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و بالغ بر 310 میلیارد ریال نیز اعتبار برای آن هزینه شده است.

 

فرماندار اردبیل تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد با جذب اعتبارات مصوب از محل سفر ریاست جمهوری این پروژه عمرانی سال آینده به بهره برداری برسد.

 

این مقام مسئول افزود: از محل این سفر 250 میلیارد ریال برای این پروژه پیش بینی شده است که به زودی جذب می شود.

 

 

در این دیدار، «علی واحد» با اشاره به اینکه باغ موزه دفاع مقدس یک مرکز فرهنگی است که باید مورد توجه همه مسئولان قرار گیرد، اظهار داشت: تاکنون جلسات متعددی برای تکمیل این پروژه عمرانی برگزار شده است و امیدوارم بتوانیم این پروژه عظیم فرهنگی که به یاد و نام شهدا است، بزودی تکمیل شود.

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل تاکید کرد: طلب استمداد برای تکمیل این پروژه معنوی دارم تا مرکز بزرگی برای نشر ارزش های دفاع مقدس در سطح جامعه باشد.

 

کد خبر 1122438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha