تجلیل از رتبه برتر مسابقات قرآنی مدها متان در سه شنبه های تکریم 

یونس میجانی گفت: مهدی دهقان از اعضای کانون فهمای امام علی (ع) است که سال گذشته در چهاردهمین مسابقات قرآنی مدها متان در سطح کانون های فهمای استان موفق به کسب رتبه برتر در رشته تلاوت نور شد.

«یونس میجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، طرح ملی سه شنبه های تکریم را یکی از برنامه های سومین رویداد ملی فهما قلمداد کرد و گفت: یکی از اولویت های کانون فهمای امام علی (ع) در ذیل این رویداد، اجرای هفتگی طرح ملی سه شنبه های تکریم است.



مدیر کانون فهمای امام علی (ع) جیرفت افزود: این هفته در تداوم این طرح ملی، از محمد مهدی دهقان نوجوان فعال قرآنی تجلیل شد.


وی بیان کرد: دهقان از اعضای کانون فهمای امام علی (ع) است که سال گذشته در چهاردهمین مسابقات قرآنی مدها متان در سطح کانون های فهمای استان موفق به کسب رتبه برتر در رشته تلاوت نور شد.


میجانی ابراز کرد: این نوجوان مسجدی و فعال قرآنی همچنین در مسابقات قرآنی دانش آموزی موفق به کسب رتبه اول رشته قرائت در سال های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ شده است.


مدیر کانون فهمای امام علی (ع) جیرفت ادامه داد: به منظور ترغیب و تشویق اهالی مسجد به ویژه نوجوانان و جوانان به انجام فعالیت های قرآنی شامگاه گذشته با حضور امام جماعت و هیئت امنای مسجد امام علی (ع) از دهقان تجلیل شد.


وی اظهار کرد: یکی از برنامه های این کانون در سومین رویداد ملی فهما برگزاری دوره های آموزش قرآن کریم و تشویق و ترغیب بچه های مسجد برای شرکت در جشنواره قرآنی مدها متان است.



میجانی در خاتمه عنوان کرد: امیدواریم امسال با تلاش و پشتکار، بچه های مسجدی و فعال قرآنی کانون فهمای امام علی (ع) از برترین های مسابقات قرآنی مدها متان شوند.

کد خبر 1122506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha