کاروان جدید نیروهای داوطلب شهرداری کرمان برای خدمت در عتبات عالیات ۱۲ آذر اعزام می شود

اولین کاروان از گروه یکصد نفری نیروهای داوطلب شهرداری کرمان برای خدمت در عتبات عالیات ۱۲ آذر راهی نجف اشرف می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ وحید نامجو، در نشستی که به منظور توجیه نیروهای داوطلب شهرداری کرمان برای خدمت در اعتاب مقدسه عراق در محل ستاد بازسازی عتبات عالیات استان برگزار شد؛ گفت: این سومین اعزام نیروهای شهرداری است.

 




جانشین قرارگاه جهادی کریم اهل‌بیت علیهم‌السلام شهرداری کرمان با اشاره به اینکه بنای این سفرها از سال 1396 گذاشته شد؛ افزود: اولین اعزام در سال 1397 به ظرفیت 40 نفر از نیروهای شهرداری انجام شد.

 





وی با افزودن این نکته که تا پیش از شیوع کرونا دو بار در ایام اربعین اعزام نیرو داشتیم؛ اظهار کرد: قرار بود اربعین سال‌جاری 100 نفر را برای خدمت به زائران اباعبدالله اعزام کنیم که متاسفانه نشد و مسئولین ستاد بازسازی عتبات قول دادند این افراد در سه سفر متوالی اعزام شوند.

 





نامجو با اعلام اینکه روز جمعه( 12 آذر) جاری اولین کاروان 30 نفره از این خادمین، پس از انجام تست کرونا و اطمینان از صحت و سلامت آن‌ها، به تهران  و از آنجا به صورت هوایی به نجف اشرف اعزام می شوند.

 




وی ادامه داد: مدت حضور این نیروها در عتبات یک ماه است و اکثر اعزام شده ها از بین داوطلبانی هستند که تاکنون به زیارت عتبات نرفته‌اند و محل خدمت این نیروها که از بخش‌های مختلف شهرداری گرد آمده‌اند، حرم مطهر مولا علی علیه‌السلام و صحن حضرت زهرا سلام‌الله علیها در نجف اشرف است.

 



علی متقی، معاون امور شهرستان ها و جذب مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات کرمان هم با اشاره به اینکه جایگاه کارگر در اسلام بسیار والا است و پیامبر اکرم صلی‌الله علیه و آله دست کارگران را می‌بوسید؛ گفت: کار و شغل شما کارگران مقدس و باارزش است.
 

 



وی افزود: شما برای یک سفر زیارتی و خدماتی عازم عراق و آستان اهل بیت علیم‌السلام هستید، بدانید که مزد شما مضاعف خواهد بود و اجر معنوی شما بسیار و این فرصت مغتنمی است که به هر کسی داده نمی‌شود، قدردان آن باشید و با ذخیره معنوی از این سفر بازگردید.

کد خبر 1122519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha