معنا کردن تفکر بسیجی برای جامعه از کارهای اساسی دستگاه قضاست

حجت الاسلام مصدق گفت: معنا کردن تفکر بسیجی برای جامعه از کارهای اساسی دستگاه قضاست و تلاش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای جذب جوانان به بسیج قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «محمد مصدق»، امشب (چهارشنبه 10 آذر) در نخستین یادواره حقوقدانان شهید جنوب کشور که در شیراز برگزار شد، گفت: تمامی ارکان حاکمیتی جمهوری اسلامی ایران بر مبنای فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه خود را انجام می دهند و نظام مقدس جمهوری اسلامی با خون شهدا آبیاری شده است.

معاون اول قوه قضائیه افزود: ایثار و از خودگذشتگی شهدای والا مقام موجب شده است تا نظام مقدس ما همواره در مقابل استکبار ایستادگی کند.

وی اضافه کرد: شهدا بزرگان نظام و کشور هستند که گرامیداشت آنها همواره مایه افتخار بوده و یاد شهدا کمتر طبق فرمایشات مقام معظم رهبری از شهادت کمتر نیست.

حجت الاسلام مصدق تصریح کرد: پایبندی مسئولان به آرمان های شهدا نشانه حیات فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است و با شعار نمی توان آرمان های شهدا را محقق کرد بلکه کارگزاران باید خود را با آرمان های شهدا و با وضعیت ۸۰ میلیون نفر در جمهوری اسلامی ایران تطبیق دهند.

معاون اول قوه قضائیه با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب بیان کرد: در این بیانیه به چگونگی عملکرد قوه قضائیه و حقوق مردم تاکید شده است و وکلا و قضات باید در چارچوب وظایف و اختیارات خود، بیانیه گام دوم انقلاب را تبیین کنند.

وی ادامه داد: معنا کردن تفکر بسیجی برای جامعه از کارهای اساسی دستگاه قضاست و تلاش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای جذب جوانان به بسیج قابل تقدیر است زیرا بسیاری از کارها با حضور و میدان داری جوانان بسیجی به انجام می رسد که بحران کرونا نمونه خوبی از آن است.

حجت الاسلام مصدق تصریح کرد:
واکاوی تفکر بسیجی توسط حقوقدانان باید مورد توجه باشد زیرا بسیج تمدن ساز است و حقوقدانان باید مسائل مهم مملکتی را در دستور کار قرار داده و برای آن برنامه ریزی داشته باشند.

وی با اشاره به امکان ورود دغدغه مندان وطن به کشور گفت: تفکر دستگیری ایرانیان خارج از کشور با ورود به ایران غلط است و افرادی که دغدغه وطن دارند، می توانند به کشور وارد شوند. 

کد خبر 1122542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha