طوفان شن و امدادرسانی به در راه ماندگان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: پنج تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان مانه و سملقان در حال امدادرسانی به در راه ماندگان بر اثر طوفان شن هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «ابراهیم سارمی» امروز پنج شنبه اعلام کرد: در پی حادثه طوفان شن در محور آشخانه به چمن بید، پنج تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان مانه و سملقان در حالت گشت زنی و امدادرسانی در محور مذکور قرار دارند.

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی بیان کرد: دو تیم از پایگاه آشخانه و سه تیم از پایگاه‌های کریک، کشانک و چمن بید در حال گشت زنی و امدادرسانی به مسافرین و در راه ماندگان بر اثر طوفان در محور آشخانه به چمن بید هستند.

 

سارمی افزود: پنج مکان نیز به منظور اسکان اضطراری مسافرین و در راه ماندگان احتمالی هماهنگ شده تا در موارد نیاز بتوان برای اسکان درراه ماندگان از آن استفاده کرد.

 

بر اساس پیش بینی هواشناسی؛ بررسی نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره ای بیانگر جو نسبتا ناپایدار در استان است که پدیده غالب برای امروز وزش باد با احتمال گرد و خاک و افزایش ابر پیش بینی شده است.

 

با ورود سامانه بارشی از پنج شنبه شب، بارش باران و برف و در ارتفاعات مه گرفتگی تا شنبه صبح قابل انتظار است و همچنین پنج شنبه شب رگبار و رعد و برق به ویزه در شمال غرب استان، با احتمال آبگرفتگی معابر دور از انتظار نیست.

 

 

کد خبر 1122636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha