آرامگاه شهید مدرس به قطب علمی و فرهنگی تبدیل می شود

طالبی گفت:درصدد هستیم در سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی، این مکان را به یک قطب علمی و فرهنگی تبدیل کنیم، تقاضای ما این است که شهید مدرس منحصر به مجلس نشود زیرا فقاهت و علم و توانمندی ایشان بالاتر از اینها است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «عبدالحمید طالبی» امروز (۱۱ آذر) در مراسم گرامیداشت شهادت شهید مدرس که با حضور رئیس مجلس، استاندار خراسان رضوی و جمعی از مسئولین برگزار شد، اظهار داشت: با درایت و حکمت مقام معظم رهبری زیارتگاه شهید مدرس با کمک آستان قدس رضوی ایجاد شد.

 

رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی بیان کرد: درصدد هستیم در سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی، این مکان را به یک قطب علمی و فرهنگی تبدیل کنیم، تقاضای ما این است که شهید مدرس منحصر به مجلس نشود زیرا فقاهت و علم و توانمندی ایشان بالاتر از اینها است.

 

طالبی عنوان کرد:دفتر پژوهشی در زیارتگاه شهید مدرس راه‌اندازی شده و با کمک آستان قدس رضوی در دفتر پژوهش‌ها رشته مدرس ‌شناسی نیز راه‌اندازی می‌شود.

 

حجت‌ الاسلام نیک‌ بین هم در این مراسم اظهار داشت: شهید مدرس دو ویژگی نداشت؛ یکی ترس و طمع و آن شهید بزرگوار خود نیز به این موضوع اشاره کرده بود.

 

نماینده مردم کاشمر در مجلس افزود: آنچه سبب می‌شود حرف درست نزنیم ترس از بین رفتن موقعیت است و شهید مدرس این ویژگی را نداشت. شهید مدرس در اوج خفقان رضاخانی حرف از الگوی اسلامی می‌زد زیرا طمع و ترس ندارد.

کد خبر 1122654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha