احیای پرواز شیراز به نجف موجب تسهیل ورود گردشگران عراقی به سومین حرم اهل بیت (ع) می شود

محسن نژاد گفت: احیای پرواز شیراز به نجف ضروری است و وجود این پرواز گشایش‌ های بسیاری در ورود گردشگران عراقی به سومین حرم اهل بیت (ع) فراهم خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید موید محسن نژاد»، امروز (پنج شنبه 11 آذر) با اشاره به آمادگی استان فارس برای پذیرایی از گردشگران عراقی در جمع خبرنگاران گفت: تور آشنا سازی برای نمایندگان آژانس ‌های عراقی در فارس برگزار می شود که نقش موثری در افزایش حضور گردشگران عراقی در فارس خواهد داشت.

معاون گردشگری میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی فارس ادامه داد: این تور در پی ابلاغ دستورالعمل جذب گردشگران خارجی، و هماهنگی برای برگزاری «فم‌ تور» صنعت گردشگری و رسانه از کشور عراق برگزار می شود.

وی اضافه کرد: در نشستی که با حضور نمایندگان جامعه هت‌داران و انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و آژان سهای مسافرتی که گردشگران عراقی را وارد کشور می‌ کنند، راهکارهای جذب گردشگران عراقی در فارس بررسی شد.

محسن نژاد با تاکید بر ظرفیت‌ های گردشگری سومین حرم اهل بیت (ع) بیان کرد: فارس و شهر شیراز در ابعاد مذهبی، سلامت، طبیعی و تاریخی ظرفیت های عدیده و مطلوبی دارد و آژانس‌های خدمات مسافرتی که تورهای گردشگران عراقی را وارد می ‌کنند مقرر شده تا با ایجاد ارتباط با نمایندگان خود برای برگزاری «فم‌ تور» یا تور آشنا سازی آنها اقدامات لازم را به انجام برسانند.

وی ادامه داد: احیای پرواز شیراز به نجف ضروری است و وجود این پرواز گشایش‌ های بسیاری در ورود گردشگران عراقی به شیراز فراهم خواهد کرد.

محسن نژاد تصریح کرد: برای توجه به فرهنگ خاص گردشگران عراقی در بحث غذا باید زمینه ارائه غذاهای عراقی در رستوران ‌ها و هتل‌ های فارس فراهم شود.

کد خبر 1122688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha