طرح سراسری نهضت تربیت قرآنی نورالثقلین در کردستان آغاز بکار کرد

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: همزمان با سراسر کشور طرح سراسری نهضت تربیت قرآنی نورالثقلین در کردستان آغاز بکار کرد.

بهرام مرادی رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: به منظور ترویج و تبلیغ عموم مردم به خواندن قرآن کریم و با توجه به محدودیت‌های کرونایی بصورت خانوادگی، طرح سراسری نهضت تربیت قرآنی نورالثقلین در استان اجرایی شد.

 

وی افزود: این طرح که با عنوان جلسات خانگی قرآن کریم نام گرفته است از طریق موسسات، خانه‌های قرآنی و مساجد اجرا خواهند شد.

 

مرادی بیان کرد: براساس اجرای این طرح خانواده‌ها با ثبت نام در اجرای این طرح قرآنی، تحت نظارت تشکل‌های قرآنی یاد شده اقدام به برگزاری جلسات روزانه قرآنی با حضور اعضای خانواده خواهند کرد.

 

 

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: خانواده‌ها باید جلسات قرآنی خود را در خانه تصویربرداری و در قالب کلیپ به تشکل‌های قرآنی ارسال کنند.

 

وی بیان کرد: اخیرا در راستای تربیت اساتید قرآنی استان برای اجرای هرچه بهتر طرح سراسری نهضت تربیت قرآنی نورالثقلین 12 نفر از اساتید قرآنی و حافظان و مدرسان قرآن کریم شامل 6 نفر از بانوان و 6 نفر از آقایان در کارگاه توانمندسازی این طرح در مشهد مقدس حضور یافتند.

 

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان اعلام کرد: در این دوره سراسری اجرای هرچه بهتر طرح یاد شده برای مربیان و اساتید قرآنی حاضر در دوره آموزشی تبیین و تشریح شد.

کد خبر 1122701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha