بسیج به دنبال الگوسازی در میدان اقتصاد مقاومتی مردم‌سالار است

سردار سلیمانی با بیان اینکه یکی از کارهای بسیج نیز الگوسازی در میدان اقتصاد مقاومتی مردم سالار است گفت: تلاش خواهیم کرد که مردم و به ویژه جوانان بتوانند در اقتصاد مقاومتی مردم‌سالار نقش‌آفرینی کنند و شاهد کاهش مشکلات اقتصادی باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سردار غلامرضا سلیمانی» امروز (پنجشنبه ۱۱ آذر) در حاشیه افتتاح کارگاه تولید پوشاک نظامی و صنعتی در اهواز اظهارکرد: ما ظرفیت‌های فراوانی در کشور برای حل مشکلات اقتصادی داریم و با برنامه‌ریزی درست می‌توان این ظرفیت‌ها را به میدان آورد و بر مشکلات اقتصادی چیره شد.

 

رئیس بسیج مستضعفین کشور افزود: امروز در اهواز شاهد بهره‌برداری از کارگاه تولید پوشاک نظامی و صنعتی هستیم که در مسیر اقتصاد مقاومتی مردم‌سالار از یک چرخ خیاطی شروع شد و با پشتیبانی بسیج سازندگی خوزستان، امروز به کارخانه تولیدی پوشاک رسیده است و در سال های آینده نیز توسعه پیدا خواهد کرد.

 

وی بیان کرد: این الگوسازی به ما نشان می‌دهد که در موضوعات مختلف اقتصادی با تمرکز بر تولید و با به میدان آوردن همه ظرفیت‌ها می‌توانیم بر مشکلات اقتصادی چیره شویم.

 

سردار سلیمانی با بیان اینکه یکی از کارهای بسیج نیز الگوسازی در میدان اقتصاد مقاومتی مردم سالار است اضافه کرد: خدا را شکر استان خوزستان در این الگوسازی پیشتاز بوده است.

 

وی در پایان تصریح کرد: برنامه سازمان بسیج سازندگی نیز پشتیبانی جدی‌تر، موثرتر وسیع‌تر از کارهای مردمی است و تلاش خواهیم کرد که مردم و به ویژه جوانان بتوانند در اقتصاد مقاومتی مردم‌سالار نقش‌آفرینی کنند و شاهد کاهش مشکلات اقتصادی باشیم.

 

کد خبر 1122724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha