نشست هیئت اندیشه ورزان هنرمندان بسیجی آران و بیدگل برگزار شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از برگزاری نشست هیئت اندیشه ورزان این شهرستان به منظور تدوین برنامه های هنری مناسبتی در روز حماسه و ایثار آران و بیدگل و دهه فجر خبر داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: نشست هیئت اندیشه ورزان شهرستان آران و بیدگل با حضور نمایندگان ناحیه مقاومت بسیج سپاه، مسئولین حوزه هنری و کانون بسیج هنرمندان، هیئت اندیشه ورزان بسیجی، سرگروه های هنری و هنرمندان بسیجی برگزار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: این نشست با هدف تدوین برنامه های هنری مناسبتی در روز حماسه و ایثار شهرستان و دهه مبارک فجر در ساختمان جدید کانون بسیج هنرمندان برگزار شد و هنرمندان بسیجی دیدگاه های خود را در خصوص موضوعات این نشست و مسائل مربوط به رشته های هنری خود بیان کردند.

 

ضابطی لازمه نیاز به توسعه فرهنگی شهرستان را نگاه نوگرایانه به فرهنگ برشمرد و زیرساخت های فرهنگی و ایده پردازی های نوین و طرح های فرهنگی را از پارامترهای مهم آن عنوان کرد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل اضافه کرد: وحدت بین هنرمندان و استفاده از ظرفیت ایجادشده با استقرار کانون بسیج هنرمندان در ساختمان جدید و تعامل ایجادشده با شهرداری و شورای اسلامی شهر نویدبخش افقی روشن در موضوع فرهنگ و هنر شهرستان است.

 

ضابطی نشست های هفتگی با هنرمندان را به منظور تعامل و تبادل نظر دیدگاه های آنان همچنین استفاده از جوانان بسیجی فعال برشمرد و ادامه داد: جوانان دهه های هشتاد و نود انقلاب اسلامی از پتانسیل هایی هستند که می توانند با اطلاعات و ایده های نو وارد میدان فرهنگ و هنر شده و رویدادهای فرهنگی هنری جدید و بالقوه ای را رقم بزنند./

کد خبر 1122725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha