آیت‌الله سیدرضی شیرازی همراه همیشگی امام و رهبری بودند

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در پی درگذشت آیت الله حاج سید رضی شیرازی از اساتید برجسته حوزه علمیه و از علمای مبرز تهران، پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در پی درگذشت آیت الله حاج سید رضی شیرازی از اساتید برجسته حوزه علمیه و از علمای مبرز تهران، پیام تسلیتی صادر کرد. متن پیام  ولایتی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

خبر تاسف انگیز ارتحال عالم ربانی و مجتهد مبرز جهان اسلام حضرت آیت الله حاج سید رضی شیرازی که عمر با برکت خویش را در راه اعتلای معارف و ارزش های بلند و متعالی اسلام و اهل بیت (ع) مصروف داشتند، موجب تاثر و تالم  فراوان گردید.

ایشان همراه همیشگی و استوار انقلاب، امام(ره) و رهبری بودند و اثرات ماندگار و ارزشمندی را به یادگار گذاردند و شاگردان فراوانی را در راه تبلیغ دین تربیت نمودند.

این ضایعه تاسف بار را به محضر امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب، حوزه های علمیه و علمای جهان اسلام، ملت بزرگ ایران، بیت معظم و شاگردان و ارادتمندان آن مجتهد عالیقدر تسلیت عرض نموده، علو درجات و غفران و رحمت الهی را از درگاه خداوند متعال و صبر و اجر برای بازماندگان و علاقه مندان مسئلت می نمایم.

علی اکبر ولایتی

کد خبر 1122753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha