تاکنون ۲۱ هزار واحد مسکونی از پروژه‌های انجمن خیرین مسکن‌ساز به بهره‌برداری رسیده است

خاکی‌پور با بیان اینکه تاکنون ۲۱ هزار واحد مسکونی از پروژه‌های انجمن خیرین مسکن‌ساز به بهره‌برداری رسیده گفت: امسال در حوزه شهری و روستایی ۱۴ هزار و ۳۲۲ واحد مسکونی در دستور کار قرار گرفته که از این تعداد ۱۱ هزار و ۲۰۰ واحد به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «فرهاد خاکی‌پور» امروز (پنجشنبه 11 آذر) در حاشیه بازدید از پروژه ساخت واحدهای مسکونی شهر شیبان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تامین مسکن خانواده‌های دارای 2 عضو معلول، تفاهم‌نامه‌های پنج‌جانبه‌ای با وزارت راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، سازمان بهزیستی، بنیاد مستضعفان و اخیرا هم ستاد اجرایی فرمان امام (ره) منعقد شده تا اقداماتی در این خصوص انجام دهند.

 

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز کشور افزود: تاکنون در حوزه شهری و روستایی 14 هزار و 322 واحد مسکونی در دستور کار قرار گرفته که از این تعداد 11 هزار و 200 واحد به بهره‌برداری رسیده و مابقی واحدها به شرط تامین منابع تا پایان سال جاری تحویل داده می‌شود.

 

وی اضافه کرد: برنامه‌ریزی شده برای چهار هزار واحد هم در آینده نزدیک تفاهم‌نامه مجدد تمدید شود تا با مساعدت‌های این دستگاه‌ها و آورده‌ای که متقاضیان ما دارند بتوانیم در راستای تامین مسکن این عزیزان اقداماتی انجام دهیم.

 

خاکی‌پور با بیان اینکه امروز هم از پروژه 52 واحدی شیبان که متولی آن انجمن خیرین مسکن‌ساز است، بازدید کردیم و مسائل فنی را مورد بررسی قرار دادیم تصریح کرد: موضوع پیشرفت فیزیکی این واحدها مطرح است که با توجه به افزایش قیمتی که در حوزه تامین دستمزد و مصالح داشتیم تامین مابقی اعتبار بررسی و آورده متقاضیان تزریق شود و تا پایان امسال بتوانیم به شرایط مناسب‌تری برسیم.

 

وی با اشاره به اینکه تاکنون 21 هزار واحد مسکونی از پروژه‌های انجمن خیرین مسکن‌ساز به بهره‌برداری رسیده و نزدیک به پنج هزار واحد با میانگین پیشرفت فیزیکی 36 درصد در دست اجرا داریم ابراز کرد: در حال بررسی هستیم با توجه به اقداماتی که در حوزه مسکن اعلام آمادگی شده، بتوانیم از ظرفیت انجمن خیرین مسکن‌ساز در تامین مسکن خانواده‌های با دهک‌های پایین و آورده‌ای که خود خانواده‌ها دارند و خیرین و کمک‌های نهادهای عمومی، دولتی و غیردولتی کمک شود.

 

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز کشور یاد آور شد: در همه استان‌های ما انجمن خیرین تشکیل شده و در برخی شهرستان‌ها نیز این ظرفیت وجود دارد و عزیزانی که می‌تواند به جامعه هدف انجمن کمک کنند می‌توانند با مراجعه به انجمن خیرین مسکن ساز کمک‌های نقدی و غیرنقدی اعم از زمین و مصالح و حتی مشاوره‌های فنی و ... ارائه دهند.

 

کد خبر 1122770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha