مسئولان ملی صدای مردم را باید بشنوند/ضرورت آگاهی بخشی به مردم

اسماعیلی به دغدغه های حوزه آب استان اصفهان اشاره کرد و اظهارداشت: این چالش‌ها باید در سطح ملی بررسی و صدا مردم نیز باید به مرکز نشینان برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، رضا اسماعیلی در شورای اطلاع رسانی استان اصفهان به نقش رسانه های در بیان دغدغه های مردم اشاره کرد و اظهارداشت: خبرنگاران صدا و خواسته های مردم را به گوش مسئولان برسانند و نهادهای متولی نیز پاسخگوی رسانه ها باشند.

عضو هیات علمی جامعه شناسی دانشگاه آزاد اصفهان افزود: چالش‌ها مناطق مختلف کشور که در استان ها قابل حل نیست باید در سطح ملی بررسی و صدا مردم نیز باید به مرکز نشینان برسد.

 

وی با اشاره به اینکه در بیان دیدگاه ها و مصاحبه ها باید همه جوانب مورد توجه قرار گیرد، خاطرنشان ساخت: برخی از مقامات مسئول در گفته های خود دیگران را مقصر کرده و یا انتظار برای جامعه ایجاد می کنند و این چنین مسائلی نارضایتی را افزایش می دهد.

 

ضرورت آگاهی بخشی به مردم در حوزه های مختلف

 

اسماعیلی ارائه خط و مشی مناسب برای اطلاع رسانی در  حوزه های مختلف مثل آب را مهم بیان و تصریح کرد: مردم باید سواد و آگاهی پیرامون آب و منابع آن بدست آوردند تا در شرایط خود قضاوت مناسبی داشته باشند.

وی ادامه داد: حکمرانی آب که در گذشته بوده را کارآمد تر از مدیریت آن بیان کرد و اذعان داشت: باید گفتمان و دیپلماسی آبی در بین استان های کشور ایجاد و واقعیت ها بیان شود.

 

استاد دانشگاه آزاد اصفهان استفاده از نظرات کارشناسی متخصصین و افراد صاحب نظر برای رفع دغدغه های اجتماعی و رسیدن به نقطه مطلوب در اطلاع رسانی را ضروری خواند.

کد خبر 1122833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha