پاسخگویی دولت و هوشیاری رسانه ها عامل خنثی سازی توطئه های دشمنان

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به اتفاقات اخیر پیرامون مطالبات مردم در استان اصفهان گفت: بصیرت و آگاهی مردم، نقش رسانه ها و پاسخگویی دولت توطئه های دشمنان را خنثی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «غلامحسین نوفرستی» ظهر امروز (۱۲ آذر) در خطبه های نماز جمعه بیرجند به اتفاقات اخیر پیرامون مطالبات مردمی در برخی نقاط مانند اصفهان اشاره کرد و با بیان اینکه برخی مطالبات مردم به حق است، اظهارداشت: دشمنان به خصوص سرویس های جاسوسی به دنبال استفاده از هر فرصت برای ضربه زدن به نظام هستند که خوشبختانه با هوشیاری مردم این نقشه ها خنثی می شود.

 


خطیب جمعه موقت بیرجند به حضور وزیر نیرو در اصفهان و برگزاری جلسات متعدد هیات دولت اشاره کرد و افزود: هوشیاری و بصیرت مردم، نقش رسانه ها به خصوص رسانه ملی و پاسخگویی به موقع دولت باعث خنثی شدن توصیه دشمنان شد.

 


وی با اشاره به ۱۳ آذر سالروز قانون اساسی و رای ۹۹ و نیم درصدی مردم به قانون اساسی نظام در سال ۵۸ یادآور شد: قانون اساسی میثاق بزرگ ملی، دینی و انقلابی و از مترقی ترین قانون های اساسی دنیا است.

 


حجت الاسلام نوفرستی عمل به قانون اساسی را علاج دردهای کشور دانست و تاکید کرد: قانون گریزی باعث بروز برخی مشکلات، عدم اطاعت از خدا و...می شود.

 


خطیب موقت جمعه بیرجند در ادامه به ۱۶ آذر و روز دانشجو اشاره کرد و گفت: نقش دانشجویان در پیروزی انقلاب، تسخیر لانه جاسوسی و انقلاب دوم به تعبیر امام راحل، دوران دفاع مقدس، کمک های مومنانه و...کسی پوشیده نیست.

 

 

کد خبر 1122871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha