خواسته مردم چهارمحال و بختیاری عدالت و انصاف در توزیع آب است

حجت الاسلام فاطمی با اشاره به اینکه مردم چهارمحال و بختیاری در مسئله آب پایبند به منافع ملی و استانی هستند، گفت: خواسته اصلی مردم این استان عدالت و انصاف در توزیع آب است و در این راستا به رئیس جمهور و استاندار اعتماد داشته و حق خود را پیگیری می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام سید «ابوالحسن فاطمی» امروز(جمعه 12 آذر) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولین در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، بر رعایت حدود حجاب و عفاف در جامعه تأکید کرد و گفت: اسلام برای پوشش آقایان و بانوان حدودی را معین کرده که رعایت آن موجب آرامش جامعه است.

 

امام جمعه موقت شهرکرد با بیان اینکه الگوگیری از سبک پوشش غربی موجب خسارت به بنیان خانواده و اجتماع می شود، افزود: زندگی بر مبنای احکام اسلام و قرآن قطعاً سعادت دنیوی و اخروی را نصیب انسان می کند.

 

حجت الاسلام فاطمی با اشاره به 12 آذرماه، سالروز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی با رأی مردم، اظهار کرد: احترام نهادن و عمل به قوانین نشان از فرهیختگی و تمدن افراد و جوامع دارد که همه باید در برابر قانون تسلیم باشند.

 

وی با تأکید بر اینکه دین اسلام در موارد بسیاری مؤمنان را تشویق به پایبندی به قانون می کند، ادامه داد: عمل به قانون باید اولویت همه جوامع و افراد باشد اما متأسفانه در برخی موارد شاهد عدم رعایت قانون توسط برخی از جوامع و اشخاص هستیم که باید با آن ها برخورد کرد.

 

امام جمعه موقت شهرکرد قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران را از مترقی ترین قوانین جهان برشمرد و تصریح کرد: یکی از چالش های مهم امروز کشور مسئله آب است که تنها با عمل به قوانین رفع می شود و زیاده خواهی و خروج از عدالت کار را برای مدیران و مسئولان امر سخت می کند.

 

حجت الاسلام فاطمی با اشاره به اینکه مردم چهارمحال و بختیاری در مسئله آب پایبند به منافع ملی و استانی هستند، خاطرنشان کرد: خواسته اصلی مردم این استان عدالت و انصاف در توزیع آب است و در این راستا به رئیس جمهور و استاندار اعتماد داشته و حق  خود را پیگیری می کنند.

 

کد خبر 1122914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha