تفاهم نامه همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر با مربیان چهره به چهره امضا شد

تفاهم نامه همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر با مربیان چهره به چهره همزمان با گردهمایی مربیان طرح تربیتی چهره به چهره و چکامه با حضور مسئولان ستاد امر به معروف و نهر از منکر استان و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان امضا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، امروز (12 آذرماه) تفاهم نامه همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر با مربیان چهره به چهره همزمان با گردهمایی مربیان طرح تربیتی چهره به چهره و چکامه با حضور مسئولان ستاد امر به معروف و نهر از منکر استان و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان امضا شد.

 

پیش از امضا تفاهم نامه، حجت الاسلام «سید ابرهیم میرعباس زاده» با اشاره به اینکه هر خانه باید یک ستاد امر به معروف و نهی از منکر باشد، گفت: والدین باید مهمترین رکن در احیای امر به معروف و نهی از منکر در خانواده ها باشند.

 

مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر از مهمترین فریضات هست که در قرآن کریم نیز به آن فراوان تاکید شده است.

 

وی ادامه داد: هر طرح تربیتی ستاد امر به معروف و نهی از منکر با مشارکت مربیان تربیتی چهره به چهره اجرا خواهد شد تا از تجربیات این مربیان استفاده شود.

 

چهره به چهره خط مقدم طرح های تربیتی است

در ادامه این گردهمایی، «رضوان باقلاچی» با بیان این مطلب که طرح های همچون چهره به چهره در خط مقدم طرح های تربیتی قرار دارد، اظهار داشت: دغدغه رسیدگی به مشکلات آسیب های اجتماعی از سال 88 توسط مقام معظم رهبری مطرح شد و تمام تلاش دست اندرکاران برای رفع این معضل بزرگ است.

 

مدیر کل امور اجتماعی استانداری اردبیل خاطر نشان کرد: البته همیشه معضلات بزرگ اجتماعی نیازمند عزت و حمایت مردم است تا در جهت رفع آن گام های اساسی برداشته شود.

 

باقلاچی افزود: برای هر مسئله اجتماعی در جامعه تک تک مردم عزیز مسئول هستند و باید به رفع معضلات اجتماعی در جامعه همه آحاد دست در دست مسئولان دهند.

کد خبر 1122923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha