طرح ملی مسکن برای خانه‌دار کردن مردم با همکاری دولت و مجلس دنبال می‌شود

نماينده مردم شهرستان هاي ورامين، قرچك و پيشوا در مجلس شوراي اسلامي گفت: امروز طرح ملی مسکن برای خانه دار کردن مردم با همکاری دولت و مجلس دنبال می‌شود،

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،حسین نوش آبادی نماينده مردم شهرستان هاي ورامين، قرچك و پيشوا در مجلس شوراي اسلامي در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی باید مظهر اقتدار و مردم سالاری باشد اظهار داشت: مجلس طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید مجلسی در تراز انقلاب باشد و اقتصاد و فرهنگ در اولویت‌های مجلس و کشور در این دوره باشد.

نوش آبادی عنوان داشت: قانون تسهیل اشتغال نهایی شده است تا رونق بیشتری به کارهای کشور داده شود و در خصوص مساله فرهنگ نیز طرح جمعیت و خانواده برای پیشگیری از پیری جمعیت پیگیری می‌شود و نباید جمعیت یک کشور مسلمان شیعه انقلابی رو به پیری باشد.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی حامی و پشتیبان دولت بوده، اما به عنوان ناظری دلسوز و یاوری دلخواه در کنار دولت است گفت: برخی از اینکه مجلس در رأس همه امور است، ناراحتند، هر نماینده در برابر همه کشور و مردم مسئول است و حق دارد در هر موضوع داخلی و خارجی اظهار نظر کند، البته وضع قوانین در مجلس نباید با قانون اساسی مغایرت داشته باشد، ما در مجلس طی یک سال و نیم گذشته در حوزه اقتصادی چند کار مهم شروع کردیم، که یکی ساماندهی وضع مسکن بوده است.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: رشد بی رویه قیمت مسکن دغدغه ملی است، امروز طرح ملی مسکن برای خانه دار کردن مردم با همکاری دولت و مجلس دنبال می‌شود، که در ورامین و مناطق اطراف هزاران نفر ثبت نام کردند.

عضو كميسيون امنيت مجلس شوراي اسلامي در خصوص موضوع طرح صیانت از حقوق کاربران نیز اظهار داشت: این طرح برای ایمن سازی و قانونمندی فضای مجازی نیز در دستور کار مجلس است.

وی گفت: مساله حمل و نقل ریلی و تلاش برای راه اندازی مترو تهران به ورامین و پیشوا را در دولت فعلی پیگیر هستیم و با توجه به پیگیری‌های وزیر راه و استاندار تهران چشم انداز مناسبی را پیش رو داریم.

کد خبر 1122933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha