مسابقات ملی مدهامتان، نمايش و مانور بزرگ قرآنی است

حجت الاسلام طاهری مسابقات ملی مدهامتان را یک نمايش و مانور بزرگ قرآنی عنوان کرد و گفت: با برگزاری این مسابقات می توان استعدادهای قرآنی را در دل مسجد كشف و به جهان اسلام عرضه كرد.

حجت الاسلام «مهدی طاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: مسابقات ملی مدهامتان یک نمايش و مانور بزرگ قرآنی است که می توان استعدادهای قرآنی را در دل مسجد كشف و به جهان اسلام عرضه كرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مسابقات قرآنی مدهامتان در گام اول موجب ارزيابی خود قرآنيان می شود؛ افرادی كه به دنبال افزايش سطح دانش و معرفت قرآنی خودشان در رشته هاي مختلف تخصصی هستند.

 

وی ابراز کرد: قرآنيان با شركت در مسابقات قرآنی مدهامتان سطح پيشرفت خودشان را محک می زنند كه چقدر از لحاظ كلی و ملاک و معيارهايی كه مدنظر هيئت داوران است موفق عمل كرده اند.

 

حجت الاسلام طاهری بابیان اینکه مسابقات قرآنی مدهامتان، يک رقابت سالم، معنوی و قرآنی است كه موجب ارتقاء سطح دانش و معرفت قرآنيان می شود گفت: مسابقات قرآنی مدهامتان نمايش و مانور بزرگ قرآنی در سطح کشور است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نوجوانان و جوانان با اجتماع و حضور و مشاركت در اين چنين برنامه هايی نشان می دهند که علاقه زیادی به فراگیری قرآن دارند.

 

وی بابیان اینکه همه دستگاه های فرهنگی باید به نوعی در برگزاری این رویداد بزرگ قرآنی خود را سهیم کنند گفت: با برگزاری برنامه های خوب، ديدنی، هنری و جذاب با رويكرد قرآنی جامعه اسلامی بیمه می شود.

 

حجت الاسلام طاهری افزود: ترویج و نهادینه سازی فرهنگ دینی و قرآنی در جامعه، ترویج معارف قرآنی، توجه به مساجد به ‌عنوان پایگاه ‌های قرآنی، تحکیم پیوند مسجد، قرآن و مردم از رویکردهای مهم این طرح قرآنی است.

 

کد خبر 1123110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha