مسابقات کشوری حفظ قرآن کریم در کانون فرهنگی و هنری الغدیر آبدانان برگزار شد

مسئول کانون فرهنگی و هنری الغدیر مسجد امام موسی کاظم(ع) شهرستان آبدانان از برگزاری مسابقات کشوري حفظ قرآن کریم در این کانون خبر داد.

«محسن سلمانژاد» در گفت و گو با  خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، با بیان این مطلب، اظهار کرد: افتتاحیه این مسابقات قرآنی  دوشنبه شب هشتم آذر ماه با حضور جمعی از فعالان قرآنی شهرستان آبدانان و حضور مجازی شرکت کنندگان قرآنی  در محل کانون الغدیر برگزار شد.
 


مدیر کانون فرهنگی و هنری الغدیر آبدانان با بیان اینکه این مسابقات در رشته های حفظ 4 جز اول و 2 جز آخر قرآن کریم به صورت کشوری برگزار شد، افزود: این مسابقات به مدت 4 روز برگزار  شد.


 
وی یادآور شد: بیش از 150 نفر شرکت کننده از استان های مشهد، قم، شیراز، تهران، مرکزی، گرگان، زنجان و ایلام در این دوره از مسابقات حضور داشتند.


 
سلمانژاد با بیان اینکه شرکت کنندگان کشوری به صورت مجازی و شرکت کنندگان استان ایلام به صورت حضوری در این مسابقات حضور خواهند داشت، تصریح کرد: این مسابقات در رده های سنی زیر 15 سال و بالای 15 سال برگزار شد.


وی ابراز کرد: مراسم اختتامیه این مسابقات نیز با حضور دو تن از قاریان برجسته کشوری  از جمله «حاج احمد دباغ» و «حاج وحید نظری» برگزار  گردید.


 

مدیر کانون فرهنگی و هنری الغدیر آبدانان در پایان خاطرنشان کرد: اختتامیه این مسابقات نیز روز جمعه 11 آذر ماه برگزار و بیش 60 میلیون جوایز به برندگان این مسابقات اهدا شد.

کد خبر 1123118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha