نظارت بر بازار با اجرای طرح شهید امانی در بهشهر

جناسمی گفت: طرح قرارگاه شهید امانی در بهشهر با هدف نظارت بر فروش کالاها و مایحتاج زندگی اجرایی شد.

«حسین جناسمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: طرح قرارگاه شهید امانی در بهشهر با هدف نظارت  بر فروش کالاها و مایحتاج زندگی اجرایی شد و معتقدیم ورود بسیج با همکاری اداره صمت و جهاد کشاورزی می تواند نقش مهمی در نظارت بر بازار ایفا کند.

 

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر افزود: بسیج همواره در بخش های مختلف با قوت وارد عمل شده است و این بار هم در این طرح با قوت هر ه تمام تر وارد عرصه شده ایم و امیدواریم با همکاری مردم و بازاریان موفقیت در این طرح حاصل شود.

 

 

وی خاطر نشان کرد: همچنان که در طرح اطلاع رسانی در ویروس کرونا و توزیع کمک های معیشتی و بهداشتی در اجرای طرح سردار سلیمانی در کنار مردم و در زمان واکسیناسیون هم با بسیج نیروها به کمک مردم شتافتیم اکنون هم در راستای کنترل در بازار در کنار رمدم خواهیم بود.

 

 

جناسمی گفت: بسیج همواره با مردم، در کنار مردم و برای مردم است و طرح قرارگاه شهید امانی در بهشهر با هدف نظارت  بر فروش کالاها و مایحتاج زندگی اجرایی شد.

 

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر افزود: تلاش داریم تا با نظارت بر بازار، اقلام مصرفی و مایحتاج عمومی مردم با قیمت مصوب به دست مصرف کننده برسد.

 

 

وی یادآور شد: در اجرای طرح نظارت بر بازار شهید امانی در بهشهر، با افرادی که در بازار سودجویی، گران فروشی، کم فروشی و احتکار کنند برخورد جدی صورت می گیرد و امیدواریم ثبات قیمت در بازار اتفاق افتد و این طرح تا ایجاد ثبات قیمت در بازار ادامه خواهد داشت.

کد خبر 1123129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha