کمک بیش از یک میلیارد تومانی حامیان به ایتام وفرزندان طرح محسنین در چالوس

قمی گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون حامیان در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین به‌صورت نقدی و کالا ، یک میلیارد و ۷۳۴ میلیون تومان مساعدت به خانوار تحت حمایت کمیته امداد چالوس کردند.

«محمد قمی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، در شهرستان چالوس  2601خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند، اظهار کرد:‌بخشی از جمعیت تحت پوشش کمیته امداد ایتام و فرزندان طرح محسنین هستند که مردم نوع دوست با پرداخت مستمری ماهیانه حامی معنوی آنها می شوند.

 

 

رئیس کمیته امداد چالوس با اشاره به اینکه حمایت از ایتام همواره مورد توجه مردم بوده است، گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون حامیان در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین به‌صورت نقدی و کالا ، یک میلیارد و 734  میلیون تومان مساعدت کردند که  85 درصد برنامه های سالجاری  اکرام محقق شد.

 

 

وی با بیان اینکه هم‌اکنون در بین مددجویان تحت حمایت یتیم بدون حامی وجود ندارد گفت: 3075 حامی نیکوکار هم‌اکنون حمایت 120 نفر از  ایتام و 371  نفر از فرزندان طرح محسنین را به عهده دارند.

 

 

قمی تصریح کرد: برخی نیکوکاران همکاری کننده با این نهاد در طرح اکرام ایتام و محسنین علاوه برکمک نقدی معمول ماهیانه، نیازهای فرزندان معنوی خود را در موضوعات مسکن، درمان، جهیزیه، امور تحصیلی برآورده می‌کنند.

 

کد خبر 1123141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha