جشنواره رسانه ای ابوذر در قزوین برگزار می شود

ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان قزوین و در بخش های عکس، گزارش، خبر، یادداشت، کاریکاتور، مستند کوتاه، کلیپ و موشن گرافیک، اینفوگرافیک، گفتگو، مصاحبه و تیتر برگزار می شود.

 

محورهای این جشنواره شامل امنیت پایدار، امید و نشاط، روحیه جهادی و انقلابی، الگوسازی و مطالبه کارآمدی، آسیب های اجتماعی، سبک زندگی، مدیریت بر فضای مجازی، توان داخلی و خوداتکایی، مانع زدایی ها، دشمن شناسی و احیای دشت قزوین به عنوان موضوع استانی می شود.

 

کلیه اصحاب رسانه می توانند در این جشنواره شرکت کنند و آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره باید در فاصله زمانی 15 آذر 99 تا 15 آذر 1400 در یکی از نشریات سراسری، استانی، خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و شبکه های اجتماعی منتشر شده باشند و آثار ارسالی فقط از پدیدآورنده و صاحب حقوقی اثر منتشر شده پذیرفته می شود و در صورت عدم درج نام صاحب اثر و یا نام مستعار باید توسط مدیر مسئول مهر و امضا شده باشد.

 

علاقمندان تا 15 آذر فرصت دارند تا آثار خود را به جشنواره ارسال کنند که مراسم اختتامیه جشنواره 21 دی ماه برگزار می شود و آثار برتر به جشنواره کشوری راه می یابند.

 

کد خبر 1123145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha