نمایشگاه بزرگ دستاوردهای ستاد هماهنگی کانون های مساجد ایلام دایر می شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از برپایی نمایشگاه بزرگ دستاوردهای این ستاد در استان همزمان با روز دانشجو با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی کشوری و استانی خبر داد.

حجت الاسلام « علی چراغی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: نمایشگاه بزرگ دستاوردهای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام روز ۱۶ آذرماه سال جاری همزمان با روز دانشجو در محل نگارخانه استاد «علی اشرف صندوق آبادی» در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد شهر ایلام افتتاح می شود.

 

وی با بیان اینکه برای آئین افتتاح این نمایشگاه حجت الاسلام«امیر ارزانی» مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل ستاد فهما و « حمیدرضا ناطقی»  مسئول دبیرخانه روستا و عشایر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان ایلام سفر خواهند کرد، افزود: تمهیدات لازم برای افتتاح این نمایشگاه در استان ایلام با همت مدیران کانون های مساجد استان فراهم شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام یادآور شد: این نمایشگاه از ۱۶ آذر به مدت یک هفته پذیرای علاقه مندان به فعالیت کانون های مساجد، جوانان و نوجوانان، میران و اعضای کانون های فرهنگی و هنری و سایر اقشار مختلف مردم خواهد شود.

 

حجت الاسلام چراغی پور با اشاره به اینکه در این نمایشگاه بیش از۵۰ قطعه عکس و تابلو در فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد این استان در مناطق شهری و روستایی در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت، افزود: در این نمایشگاه آثار دینی، فرهنگی، قرآنی، مسجدی، حوزه انقلاب اسلامی و کارآفرینی در معرض دید عموم گذاشته شود و از ظرفیت کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در برپایی این نمایشگاه استفاده می شود.

 

وی بیان کرد: غرفه های کار آفرینی، کانون معین و شاخص، صنایع دستی و هنری کانون های مساجد، عرضه محصولات فرهنگی، کتاب  و کتباخوانی، تولید ماسک و مبارزه با کرونا در سطح کانون های مساجد، اظلاع رسانی و خانه فرهنگ دیجیتال، نمایشگاه آثار دینی، فرهنگی، قرآنی، مسجدی، حوزه انقلاب اسلامی و ایثار و شهادت از جمله غرفه های این نمایشگاه خواهد بود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام یادآور شد: این نمایشگاه با حضور مسئولان استانی و دستگاه های فرهنگی و تبلیغی در راستای معرفی، تشویق و ترغیب  کانون های مساجد و گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری در کنار مسجد برپا خواهد شد.

 

حجت الاسلام چراغی پور  با بیان اینکه در این نمایشگاه اقشار مختلف مردم با دستاوردها، فعالیت ها، برنامه ها و فلسفه وجودی تاسیس کانون های فرهنگی و هنری در مساجد آشنا خواهند شد، خاطرنشان کرد: استان ایلام دارای ۳۰۷ کانون فرهنگی و هنری مساجد است که در این نمایشگاه گوشه ای از فعالیت این کانون ها در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

کد خبر 1123154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha