تصویرگری آئین های «سرحد» و اقلید فارس در فیلم سینمایی «بچه‌ های دشت»

مسعودی گفت: فیلم سینمایی «بچه‌ های دشت» خوبی ‌ها و بدی‌ های مهاجرت از روستا به شهرها و شهر به روستا را بررسی می کند و داستان فیلم آئین های «سرحد» و اقلید فارس را تصویرگری کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اسماعیل مسعودی»، امروز (شنبه 13 آذر) از پایان فیلمبرداری «بچه‌ های دشت» خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: تهیه‌ کننده این فیلم سینمایی، «عباس مسعودی» است و فیلم با بررسی خرده فرهنگ ‌ها، دغدغه ‌ها و چالش ‌های میان 2 نسل برای همبستگی در راستای آبادانی کشور را به تصویر می کشد.

نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی «بچه‌ های دشت» ادامه داد: «بچه‌ های دشت»، خوبی ‌ها و بدی‌ های مهاجرت از روستا به شهرها و شهر به روستا را بررسی می کند و داستان فیلم آئین های «سرحد» و اقلید فارس را تصویرگری کرده است.

وی اضافه کرد: فیلمبرداری این فیلم سینمایی اکنون به مرحله تدوین و صداگذرای رسیده است و داستان زندگی کسانی است که در پاسداری از فرهنگ و سنت محلی خود از هیچ تلاشی دریغ نمی ‌کنند و برای بازگشت به خویشتن گام برمی ‌دارند.

اسماعیلی تاکید کرد: در این فیلم چالش ‌های نسل گذشته و امروز بررسی می شود و سعی می کند 2 نسل را به هم نزدیک کند.

وی اعلام کرد: این فیلم به تهیه کنندگی عباس مسعودی است و سایر دست اندرکاران شامل حمید همتی، مدیر برنامه ‌ریزی، مسعود احمدی، دستیار اول کارگردان، حسین باباخانی، مدیر تصویربرداری، مجتبی رنجبر، مدیر صدابرداری، محسن دانشور، دستیار دوم کارگردان، علی ‌اصغر زارع، تدوین ‌گر و طراح صحنه، طاهره شریفی، مدیر تولید، زهرا آفاقی، منشی صحنه، مائده قاسم ‌پور، گریمور،  میثم زارعی و فرهاد صیادی، حمل و نقل، محمد محمدخانی، تصویربرداری هوایی،  مهدی صفری، دستیار صدا، زهرا اسماعیلی، دستیار لباس و صحنه، مهدی غریبی، تدارکات و جواد مرادی، هماهنگی لوکیشن هستند.

خاطر نشان می شود، متین آراسته، فاطمه اکبرپور، بابک زرنویس ‌زاده، پریسا درافشان، مهسا فهام، مجتبی رنجبر، روح‌ الله مسعودی، شمس‌الآفاق شفیعی، محمدعلی جمشیدی، سید محمدجواد مسعودی، عطا نیکوبخت، محمدحسین آراسته، یاسین همتی، سعید مرادی، احمدرضا یونسی، محمدحسین توانا، امیرحسین جمالی، طاها کاتب، پوریا مرادی و سعید محمدی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

کد خبر 1123165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha