برپایی نمایشگاه خوشنویسی از آثار برجسته هنرمندان مسجدی در فضای مجازی

معصومی از برپایی نمایشگاه خوشنویسی از آثار برجسته هنرمندان مسجدی در فضای مجازی خبر داد.

«ابوالفضل معصومی» با اشاره به اهمیت حمایت از هنرمندان به ویژه هنرمندان مسجدی و همچنین بهره گیری از فضای مجازی در این راستا به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: امروز با توجه به شرایط جامعه و در دسترس بودن فضای مجازی مسئولان فرهنگی باید فعالیت های بیشتری را در این فضا داشته باشند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری غدیر، مسجد مسجدعلی ابن ابیطالب (ع) ساوه با بیان اینکه فضای مجازی فرصتی برای جذب جوان به فعالیت های فرهنگی و مسجدی است، بیان کرد: ما در کانون فرهنگی هنری غدیر در سال های اخیر که با شیوع ویروس کرونا مواجه شدیم فعالیت های گسترده ای را در فضای مجازی آغاز کرده ایم که خوشبختانه با استقبال خوبی از سوی قشر جوان و نوجوانان روبرو شده است.

 

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه خوشنویسی از آثار برجسته هنرمندان مسجدی افزود: آثار سرکار خانم سیده فاطمه هاشمی عضو محترم کانون فرهنگی هنری غدیر در کانال ها و گروه های مجازی که توسط کانون راه اندازی شده به نمایش در آمده است.

معصومی اضافه کرد: این نمایشگاه  خوشنویسی درفضای مجازی در ده کانال مختلف جهت استفاده اعضا محترم کانون و عموم مردم برگزار شده است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری غدیر، مسجد مسجدعلی ابن ابیطالب (ع) ساوه ادامه داد: در ایامی که با بیماری کرونا مواجه هستیم به دلیل اهمیت سلامت افراد فعالیت های حضوری بسیار محدود شده است که در این راستا ما فعالیت های فرهنگی را تعطیل نکرده ایم و برنامه های خود را با بهره گیری از فضای مجازی انجام می دهیم.

 

وی با تاکید بر اینکه کار فرهنگی هیچ گاه تعطیل نمی شود، اضافه کرد: کرونا محدودیت ها و مشکلات بسیاری را برای همگان به وجود آورد اما در کنار آن با همدلی و همراهی همگانی فرصت های خوبی ایجاد شد و فعالیت های فرهنگی گسترده ای در فضای مجازی صورت گرفت که این فعالیت ها خوشبختانه برکات فراوانی را داشته است.

کد خبر 1123174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha