ترویج فرهنگ نماز در نیرو‌های مسلح یک اولویت است

سردار شاهوارپور با بیان اینکه برای ترویج فرهنگ نماز در نیرو‌های مسلح، اهمیت نماز در اولویت قرار دارد گفت: فعالیت در زمینه اهمیت نماز یکی از ضرورت‌های نظام و رهبری و توسعه معارف دینی در نیرو‌های مسلح است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سردار حسن شاهوار‌پور» امروز (شنبه ۱۳ آذر) در اولین همایش نماز سپاه ولی عصر (عج) خوزستان اظهار کرد: برای ترویج فرهنگ نماز در نیرو‌های مسلح، اهمیت نماز در اولویت است و کار اصلاح نماز، آشنایی با نماز است.

 

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان افزود: سربازان با ورود به سازمان، با آداب و منزلت نماز آشنا می‌شوند و برگزاری نماز جماعت در طول روز در دستور کار قرار دارد و زیرساخت‌های لازم مانند مساجد و حسینیه‌ها در دستور کار است.

 

وی اضافه کرد: در همایش نماز سپاه، ولی عصر (عج) خوزستان گزارش‌های خوبی ارائه شد و این کار را با قدرت ادامه دهیم تا نماز در همه مجموعه‌های استان دنبال شود، فعالیت در زمینه اهمیت نماز یکی از ضرورت‌های نظام و رهبری و توسعه معارف دینی در نیرو‌های مسلح است.

 

سردار شاهوار پور در پایان تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با محوریت نماز در ماموریت‌ها یک اولویت است که باید به آن پرداخته شود.

 

کد خبر 1123219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha