هنرواره ملی «صد سال در اوج افتخار» در رشت برگزار می شود

لطیفی از برگزاری هنرواره ملی «صد سال در اوج افتخار» به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان خبر داد و گفت: این جشنواره به منظور آشنایی بیشتر دانش آموزان با ابعاد شخصیتی و اهداف نهضت جنگل برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «محمد لطیفی» امروز(شنبه، ۱۳ آذر)  در جمع خبرنگاران «میرزا کوچک جنگلی» را یکی از مفاخر و اسوه های استکبارستیزی دانست و گفت: در طول تاریخ حضور اسوه و الگوهای استکبارستیزی بسیاری را شاهد هستیم که در حوزه های مختلف علمی، دینی، نظامی و ... درصدد دفاع از آرمان های مقدس اسلام و میهن هستند.


مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان بیان کرد: میرزا کوچک به مبارزه با جبهه استکبار پرداخت و تلاش کرد تا بتواند نظامی مبتی بر دین و شریعت را پایه گذاری کند.


وی، با اشاره به مناسبت یکصدمین سالگرد شهادت میرزاکوچک خان جنگلی اظهار کرد: به منظور آشنایی بیشتر دانش آموزان با ابعاد شخصیتی و اهداف نهضت جنگل، هنرواره ملی «صد سال در اوج افتخار» برگزار می شود.


لطیفی با استناد به فرمایش مقام معظم رهبری از کوچک خان جنگلی گفت: «میرزاکوچک خان مینیاتوری از نهضت جمهوری اسلامی را بنا گذاشت» از این رو آشنایی نسل جوان و آینده سازان انقلاب اسلامی با این مبارزین و اسوه ها، مهم و ضروری است.


وی، تولید اثر با موضوع اسطوره استکبار ستیزی و میرزا کوچک خان جنگلی را از محور اصلی این مسابقه عنوان کرد و ادامه داد: علاقه مندان می توانند آثار خود را در قالب سرودن شعر، ساخت تیزر، کلیپ و نماهنگ، نگارش متن ادبی، خطاطی و نقاشی، پادکست صوتی، روایتگری، فیلم کوتاه، مستند، موشن گرافی، اینفوگرافی، نشریه مکتوب و الکترونیکی و اپلیکیشن برای شرکت در این مسابقه ارسال کنند.


لطیفی، ادامه داد: علاقه مندان آثار خود را می توانند از طریق پیام رسان‌های بله و شاد به آدرس Alo_hamsangaran حداکثر تا تاریخ ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ ارسال کنند.


وی برگزاری پویشی با همین عنوان را از دیگر برنامه های اتحادیه عنوان و اضافه کرد: افراد به منظور همراهی در این هنرواره می بایست نسبت به اشتراک گذاری پست و یا استوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با هشتگ #صدسال_دراوج_افتخار و تگ کردن صفحه اتحادیه استان به آدرس hamsangarangilan58 اقدام کنند.

کد خبر 1123234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha