مسجد بهترین جایگاه فعالیت‌های قرآنی است

حجت الاسلام موسوی مسجد را بهترین جایگاه فعالیت‌های قرآنی دانست وگفت: با اجرای طرح فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد به سمت فضای مجازی سوق داده شده اند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛ حجت الاسلام «سید علی موسوی» در دیدار با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با محوریت سومین رویداد ملی فهما دیدار با اشاره به برگزاری سومین رویداد ملی فهما در کانون های مساجد بیان کرد: از سال ۱۳۹۸ و با اجرای طرح فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد به سمت فضای مجازی سوق داده شده اند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود: در این رویداد کانون های مساجد برنامه های خود را در قالب ۳ شبستان و ۱۲رواق در سامانه بچه های مسجد ثبت می نمایند و پس از بررسی برنامه های امتیازات لازم را کسب می کنند.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه سرانه کانون ها بر اساس امتیاز سامانه بچه های مسجد می باشد،تصریح کرد: هر چه میزان امتیاز کانون ها در این سامانه بیشتر باشد سرانه واریزی نیز بیشتر خواهد شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه اجرای برنامه های قرآنی در قالب رواق نور در رویداد ملی فهما مورد توجه است،افزود: با توجه به فعالیت اوقاف و امور خیریه استان سمنان در حوزه قرآنی می توان مشارکت خوبی با ستاد کانون های مساجد استان در اجرای برنامه های قرآنی بویژه طرح «مادر ایرانی،مربی قرآنی» صرت پذیرد تا بتوان به نحو احجسن این طرح در استان اجرا شود

کد خبر 1123288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha