جشنواره تئاتر استانی گیلان با اجرای۶ نمایش

سی و سومین جشنواره تئاتر استانی گیلان با اجرای مجموع ۶ نمایش از روز گذشته با استقبال هنرمندان و هنردوستان در رشت آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، سی و سومین جشنواره تئاتر استان گیلان از جمعه(۱۲ آذر) با اجرای نمایش «سیا ریحون» به کارگردانی «علیرضا عباسی» در سالن شهید انصاری مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیا(ص) رشت آغاز شد.

 

در این جشنواره که با ارسال ۱۴ آثر همراه بود، در نهایت با رای هیئت داوران بعد از بازبینی،۶ اثر جهت اجرا انتخاب و معرفی شد که طی در روز (۱۲ و ۱۳ آذر) با داوری «پیام دهکردی»، «فرامرز طالبی» و «مهرداد هنرمند» اجرا می‌شوند.

 

در نخستین روز این جشنواره، بعد از اجرای سیا ریحون، نمایش «رازها و دروغ‌های رام نشده» ساعت ۱۵ عصر در سالن نارون به روی صحنه رفت و نمایش «واحد ۲۲ چه خبر؟» ساعت ۱۸ در سالن شهید انصاری پایان‌بخش نخستین روز از سی وسومین جشنواره تئاتر استانی گیلان بود.

 

امرو و در دومین روز از اجرا، نیز سه نمایش دیگر به روی صحنه می‌رود که «خلیج خوکها» به نویسندگی و کارگردانی رضا جوینده اجرا شده و «روایت آنکه صبور بود» نیما جهان‌بین و «چهاردیواری» عبدالله بهادری به ترتیب در ساعت ۱۵ و ۱۸ عصر در سالن‌های نارون و شهید انصاری به روی صحنه می‌روند.

 

آیین اختتامیه این جشنواره فردا(دوشنبه،۱۴ آذر) در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیا(ص) رشت برگزار شده و نفرات برتر مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

کد خبر 1123317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha