رونمایی از پوستر سی و سومین جشنواره تئاتر استان کرمانشاه

پوستر سی و سومین جشنواره تئاتر استانی امروز با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان عرصه نمایش، رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه؛ امروز شنبه ۱۳ آذر ماه ،بهرام فاضلی‌زاد درمراسم رونمایی از پوستر جشنواره تئاتر استانی کرمانشاه گفت: هنر تئاتر از ظرفیت خوبی برای بیان مشکلات جامعه و ارائه راهکارهای آن برخوردار است و اگر تئاتر ما به این سمت و سو حرکت کند قطعا ارتباط موثر خود را با مخاطبان پیدا می کند و طرفداران بسیاری پیدا خواهد کرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه با اشاره به اینکه هنر تئاتر می تواند به گفتمان سازی فرهنگ اقتصاد مقاومتی کمک کرده و جامعه را به سمت بهبود وضعیت و رفع مشکلات پیش ببرد افزود: خوشبختانه حوزه تئاتر استان دست کسانی است که خودشان در این زمینه دغدغه مندند و خودشان از پیشکسوتان و هنرمندان این عرصه هستند

 

وی خاطر نشان کرد: ۳۸ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد، و ۲۸ اثر از شورای نظارت مجوز اجرا گرفتند و در نهایت ۱۰ اثر به بخش پایانی جشنواره راه یافتند.

 

فاضلی زاد تصریح کرد:در طول زمان برگزاری جشنواره، جلسات نقد و بررسی برگزار می‌شود و روز جمعه ۱۹ آذر ساعت ۱۶ آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان در تالار انتظار کرمانشاه برگزار خواهد شد.
 

 

در ادامه مهدی ربانی نژاد گفت: خوشبختانه علی رغم وجود کرونا و مشکلات مالی استقبال گروه های تئاتر در این دوره نسبت به سالهای گذشته افزایش داشته است.

 

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه  بابیان اینکه  سی و سومین جشنواره تئاتر استان از۱۶ تا ۱۹ آذرماه برگزار می شود، افزود: در مدت برگزاری جشنواره صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۲ به جلسات نقد و بررسی آثار جشنواره اختصاص داده شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: امروز هم در این جلسه شاهد رونمایی از پوستر این جشنواره خواهیم بود و امیدواریم با حضور هرچه بیشتر مخاطبان جشنواره پرشور و حرارتی را شاهد باشیم.

 

ربانی نژاد در پایان گفت: تئاتر می تواند برای برون‌رفت از مشکلات جامعه راهکار عملیاتی ارائه دهد که در این صورت روز به روز بر تعداد مخاطبان آن هم افزوده می‌شود.

 
 

کد خبر 1123329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha