ضرورت استقبال مردم از کاروان ساخت بزرگ ترین درب حرمین امامین عسکریین (ع)

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیان استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار استقبال مردمی از کاروان ساخت بزرگ ترین درب حرمین امامین عسکریین (ع) با عنوان درب باب المهدی (عج) شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نشست هم اندیشی و برنامه ریزی برای استقبال از درب باب المهدی حرم امامین عسکریین (ع) با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی و ... در یاسوج برگزار شد.

«حسن حکمتیان» در این نشست، گفت: امروز توفیق همراه مردم صد درصد شیعه استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج بوده که ساخت بزرگ ترین درب حرمین امامین عسکریین (ع) با عنوان درب باب المهدی (عج) به استان واگذار شده است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیان استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه طبق قرارداد چارچوب درب در استان قم ساخته شده، اظهار کرد: این کاروان ساعت ۱۴ روز دوشنبه، ۱۵ آذر ماه جاری حرکت خود را از تیپ ۴۸ فتح استان در شهرک ولایت آغاز می کنند و در میدان امام حسین (ع)، فلکه استانداری مورد استقبال اقشار مختلف مردم قرار می گیرند.

وی حضور مردم استان و شهر یاسوج در آئین استقبال مردمی را خواستار شد و گفت: ساعت ۱۵ همین روز با حضور اقشار مختلف مردم درب به دارالقرآن استان منتقل می شود.

حکمتیان ساخت این درب با کمک ها و نذورات مردمی را دارای خیر و برکت دانست و گفت: برای نخستین بار ساخت این درب به استان کهگیلیه و بویراحمد واگذار شده و باید ضمن استقبال مردمی، کمک ها و نذورات در شان این برنامه باشد.

کد خبر 1123334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha