ارتش مدافع مرزها و حامی ملت ایران است/ اجرای ۴۶ پروژه عمرانی در حوزه بهداشت و درمان

سرهنگ خلبان رحمانی با اشاره به ماموریت های ارتش در دوران صلح گفت: ارتش مدافع مرزها و حامی ملت ایران در دوران جنگ و صلح است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سرهنگ خلبان «ولی رحمانی« در نشست خبری با اصحاب رسانه اصفهان به اقدامات نیروی زمینی ارتش در کشور اشاره کرد و اظهارداشت: ارتش در دروان دفاع مقدس نقش مهمی در حراست از مرزها داشته که این ماموریت در شرایط صلح نیز ادامه دارد تا دشمن فرصت حمله به این کشور را نداشته باشد.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی ارتش افزود: : ارتش مدافع مرزها و حامی ملت ایران در دوران جنگ و صلح بوده که اقدامات موثری در محرومیت زدایی و کمک به بخش های مختلف کشور شده است.

 

وی با اشاره به اینکه آبرسانی، اجرای پروژه های محرومیت زدایی و اجرای طرح های عمرانی و خدماتی در حوزه بهداشت و درمان خاطرنشان کرد: این فعالیت ها که با همراهی دولت بوده، زمینه ساز خدمات گسترده ای در کشور شده است.

فرمانده دانشکده هوانیروز  ارتش جمهوری اسلامی ایران به اقدامات این یگان نظامی ارتش اشاره و اضافه کرد: نقش مهمی این نیرو در دوران دفاع مقدس با تقدیم 48هزار شهید داشته و در حال حاضر نیز علاوه بر خدمات نظامی در حوزه امدادرسانی همکاری می کند.

 

*اجرای 46 پروژه عمرانی در حوزه بهداشت و درمان

 

وی به ماموریت های نیروی زمینی ارتش در خدمت رسانی و محرومیت زدایی در قالب یک قرارگاه اشاره کرد و اذعان داشت: 46 پروژه با شیوع کرونا آغاز شده که برخی تکمیل و بعضی نیز در حال اجرا است.

سرهنگ خلبان رحمانی با اشاره به راه اندازی بیمارستان های صحرایی، دائمی و مراکز تجمیعی واکسیناسیون خاطرنشان کرد: هزار و 300 تخت بیمارستانی توسط ارتش ساخته و به مجموعه مراکز درمانی کشور اضافه شده است.

 

وی اضافه کرد: در استان اصفهان یک پروژه بیمارستانی با ظرفیت 80 تخت در کنار بیمارستان الزهرا(س) در حال اجراست که خدمات آن به مردم خواهد رسید.

رحمانی به احداث بیمارستان در استان های مختلف و نقاط خاص مرزی اشاره کرد و گفت: در خوزستان عملیات آبرسانی در 20 روستا و اجرای یک پروژه فاصلاب و همچنین محیط های ورزشی و فرهنگی در استان ها دیگر در حال احداث است.

وی آمادگی ارتش برای محرومیت زدایی را مهم بیان کرد و اظهارداشت: تمام تلاش خود را برای حفظ امنیت در مرزهای هوایی، زمینی و دریایی به کار گرفته ایم و درکنار دولت محرومیت زدایی داریم.

کد خبر 1123358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha