نسل سوم انقلاب با فرهنگ شهادت بیش از پیش آشنا شود

ملک علی‌پور گفت: نسل سوم انقلاب باید با فرهنگ ایثار و شهادت بیش ‌از پیش آشنا شود و در این خصوص برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «غلامرضا ملک علی‌پور» امروز(شنبه، ۱۳ آذر) در نخستین همایش افسران جنگ نرم که در سالن ولایت سپاه ناحیه آستارا برگزار شد به فرموده مقام معظم رهبری که «اگر من امروز رهبر انقلاب نبودم، رییس فضای مجازی کشور می‌شدم» اشاره کرد و افزود: همین فرموده مقام معظم رهبری اهمیت فضای مجازی را می‌رساند.

 

رییس کنگره سرداران و ۸ هزار شهید گیلان با بیان‌اینکه انسان‌های اهل جبهه سخت‌کوش و مبارز بودند، افزود: دلیل پیروزی ایران در هشت سال جنگ تحمیلی با رژیم بعثی وجود همین انسان‌ها بود.

 

وی تصریح‌کرد: نسل سوم انقلاب باید با فرهنگ ایثار و شهادت بیش‌ازپیش آشنا شود و در این خصوص برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود.

 

ملک علی‌پور گفت: در جنگ در سنگر مجازی هم فرمانده هستیم و هم سرباز و عناوین ما با توجه به صحنه‌ها و تاکتیک‌های دشمن در فضای مجازی به کار می‌گیرد تغییر می‌کند.

 

*آمریکایی‌ها جنگ را در سنگر فضای مجازی دنبال می‌کنند

«سجاد ستوده» نیز در این همایش، اظهارکرد: از سال ۲۰۰۲ به بعد آمریکا به هیچ کشوری حمله فیزیکی نکرده است.

 

مسئول  فضای مجازی سپاه قدس گیلان افزود: آمریکایی‌ها در حال حاضر جنگ را در سنگر فضای مجازی دنبال می‌کنند.

 

ستوده با بیان‌اینکه برای اقتصاد شکنده آمریکا حمله نظامی به ‌صرفه و راهبردی نیست، گفت: فضای مجازی بستر تحقق آمریکایی‌های غیرآمریکایی است و یک فرد به واسطه تلفن همراه و فضای مجازی می‌تواند به جدیدترین تولیدات ساخته آمریکا دست یابد.

 

گفتنی است، در پایان این همایش تعدادی از فعالین فضای مجازی با اهدای لوح و جوایزی تجلیل شدند.

کد خبر 1123364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha